Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords forlanger overpris for et ord som der ikke er konkurrence på !???!??!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En søgning på bambus giver et par adwords annoncer, så vil jeg mene at der ikke er konkurrence på dette ord

Jeg får ikke lov til at komme ind på 0,3 kr, med de skriver 2,30 kr for at være på side 1.

Hvad er det lige de har gang i. Det er 7,5 gange mere end der burde kunne gøres for?

Vh Flemming

www.bambusimport.dk

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:10

De har nok gang i at tjene penge. Hvis ikke du kan lide prisen, så kan du jo bare lade være med at købe annoncerne. Tror ikke Google er forpligtet til at sælge evt. fri reklameplads for den pris du ønsker. :-)

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 12:18

jeg har andre kampagner hvor det er ikke er noget problem.

Jeg forstår udmærket at hvis der er fyldt op på side 1 skal der kæmpes om pladsen, men sådan er det ikke her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:40

Dansk søgning giver kun 152.000 resultater , og de øverste er ikke søge ord optimeret , jeg ville søge maskine optimere siden og ligge nummer 1 og spare adwords og videre formidle mere viden end nuværende side og lave branches bedste hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek din CTR på søgeordet "Bambus". Den er højest sansynligt rigtig lav.

Hvis din CTR er meget lavet, så får du en dårlig Quality Score, fordi Google ikke synes din reklame er relevant og derfor skal du byde en højere Max. CPC for at få din annonce vist - uafhængig af konkurrence på søgeordet.

Der er rigtig mange søgeord, uden konkurrence, som er dyre at byde på, fordi at søgeordet ikke henvender særlig meget til reklamer. Det kunne man godt tro om ordet "bambus".

Hvis jeg var dig, så vil jeg skrive en masse forskellige Adwords-annoncer, få evt. inspiration herfra og derefter vil jeg fokuserer på long-tail søgninger, så som "import af bambus" osv. 

Long tail søgninger er ofte lettere at optimerer, billigere og konverterer bedre. 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 13:05

Mikael christiansen:

Dansk søgning giver kun 152.000 resultater , og de øverste er ikke søge ord optimeret , jeg ville søge maskine optimere siden og ligge nummer 1 og spare adwords og videre formidle mere viden end nuværende side og lave branches bedste hjemmeside

jo, der arbejdes på det. titler og beskrivelser er ved at være på plads. Jeg mangler noget tekst som du skriver og det skal lige forfattes. Det burde ikke være så meget hekseri i at komme som nr. 1.  

Det nytter at arbejde med sagerne. På kajaksalg.dk er jeg blevet nr 3 på ordet kajakker Big Smile så det er hårdt arbejde der skal til

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 13:10

Du kan ikke regne med de priser som google skriver.

Jeg oplever dagligt søgeord, som som har en gennemsnitsplacering i top3, selvom google skriver at det koster meget mere for at blive vist der.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)