Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interviews som store musikere sender ud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen af jer, der kender til de interviews som større musikere selv sender ud gennem deres label og/eller management?

Nogle musikere laver blot et interview, som de så sender ud til medier, for at de ikke skal bruge tid på 12000 interviews pr. dag..

Hvad hedder disse interviews og hvem udsender dem????

Go'' dag til alle.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 13:09
Pladeselskabet CMC Entertainment får produceret interviews med deres kunstnere "ude i byen".

Dvs. det er typisk samme journalist/produktionsselskab, der står for interviewet med selskabets kunstnere såsom James Sampson, Lis Sørensen, Zididada og hvad de nu alle sammen hedder.
Når interviewet er færdigredigeret udgives den på CD - og sendes ud til en række kommercielle radioer, der kan have interesse i at bringe interviewet. En udmærket markedsføringsmulighed for kunstnerne, og som du er inde på, behøver de ikke nødvendigvis give interviews til højre og venstre; til Bøllerød Nærradio og hvad ved jeg.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:21
Tak for svaret Martin. Så det er primært pladeselskaberne der laver dem f.eks. ifm lanceringen af en ny plade???

Jeg tænker også lige så meget på interviews til TV - og med internationale kunstnere????

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 12:04

Dato: 23-02-2007 13:20:40 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Tak for svaret Martin. Så det er primært pladeselskaberne der laver dem f.eks. ifm lanceringen af en ny plade???

Ikke nødvendigvis. Da jeg i sin tid producerede et musikprogram for en tv-station (på det tidspunkt det eneste musik tv-program i Danmark), bestemte vi selv hvilke kunstnere, der skulle interviewes osv. 
Men vi fik også løbende inputs fra pladeselskaberne, der kunne foreslå at vi skulle interviewe Thomas Helmig eller Madonna til en snak om deres nye plade.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:58
Jeg prøver at kontakte en række udenlandske labels om det er muligt for et internetmedie, også at få interviewsene...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)