Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg er lidt i tvivl og søger gode råd om personer der måske har stået i samme situation 

Jeg er færdig med min uddannelse som MultiMedieDesigner som 22 årig, jeg er blevet meget glad for den grafiske/digitale verden, og skal helt klart den vej med min fremtid. 

Jeg har fundet min skolen som jeg gerne vil ind og studere videre , det er MedieHøjSkolen i KBH , jeg er især tiltrukket af enten Den grafiske linie eller interactive design linien. 

Men mit problem er om jeg skal tage 3 år mere direkte , eller om jeg lige skal tage et år , hvor jeg forbedre min grafiske sans , med at arbejde for nogen, eller deltager i nogle kurser , hvor jeg lærer noget. 

Nogen der har nogle gode råd ? 

Med Venlig Hilsen

Ilhan ünsal

www.ilhanunsal.dk

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:23

Jeg vil afgjort anbefale at du læser videre grundet de svære økonomiske omstændigheder for tiden. Krisen har især ramt grafikere etc. meget hårdt og alt ser ud til at du vil have bedre job/praktikant muligheder om 3 år end nu. Så bliv på skolebænken Geeked

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:30

Jeg er helt enig med P L I :) 

At gå ud og "satse" på at få et job som grafiker i disse tider er noget af et sats! Så hellere uddanne sig mere - især når det er noget du brænder for! 

Held og lykke :)

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 09:58

Hej Anders 

Ja du har nok ret idet med at få jo som grafiker , især når jeg kun har en Multimedie-udd. 

Men jeg vil ikke satse, jeg vil ellers bare udfører nogle små jobs , hvor jeg samtidig vil lærer af det.

Men jeg har nu 10 dage til at blive enig med mig selv om det skal være Interaktiv Designer eller Grafisk design på MedieHøjskolen.

Tusind tak for jeres svar

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 10:00

Hej PL I 

Der lød du næsten som mine forældre :D Men ja du har ret , det endnu svære i denne krise tid.

Jeg skal bare lige have afgjort med mig selv hvilken linie jeg vil læse på :D 

Tusind tak for svaret, det gav lidt mod. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)