http://www.ebst.dk/nyheder/276919 Held og lykke med 2011. Venlig hilsen Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Det jeg fik læst af det lyder sku godt ;)
http://www.ebst.dk/nyheder/276919 Held og lykke med 2011. Venlig hilsen Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Det jeg fik læst af det lyder sku godt ;) |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Hej Ib! Det var da rar aften læsning! Ikke at jeg regnede med at gå på røven, men det vidner da om en stigende optimisme! Derudover er det i særdeleshed også god læsning for alle dem på Amino som går og drømmer om at starte noget op! Hav en god aften! Og tak for den meget positive nyhed! Med venlig hilsen Emil Lykkeskov |
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Ja, super positiv læsning. Så håber vi det giver lige så mange ordrer som vi fik i 2008/2009. |
Ja så er man kommet hjem fra arbejde, kan jo ikke sidde hele formiddagen m.m. på Amino. Der skal istedet kerneydelsen malerarbejde passes. Så derfor undskyld først nu til tasterne. Nu skal man huske på at økonomi er mange ting, og ikke mindst psykologien i det, nemlig positive forventninger. Så selv med alt så mange cand. politter og andet godtfolk, og alle deres statistiske modeller, slår disse fejl. Så positiv tænkning/psykologi er yderst vigtigt. Ja med hensyn til tilbudsgivning er der mange og har i særdeleshed været det sidste halve år. Jeg tror mange gerne vil have lavet tingene, men tænker sig godt om, og vender tingene. Men skelner også lidt til fremtiden, og hvad denne kunne finde på og byde på. Markedet er nervøst lige som på aktie og obligations markedet, meget påvirkeligt. Jeg tror der skal et politiker skifte til, for at få et mere roligt markedet for forbruger adfærd. Man prøver også som forbruger, om den kan gå igennem med lave priser. Men oplever også at der er bygherrer der har "oplevet" billige priser, sidst idag i Kr. Hyllinge indenfor tømrerfaget. Og efterfølgende fortrudt disse bittert. Min egen forventning er den, at når vi er ude af 2011, er vi på niveau omkring 2004 - 2006. Men arbejde for 99 kr. i timen bliver aldrig aktuelt, fordi så er vi døde forinden. Gav fornyelig et tilbud i Bagsværd for 2. gang. Første gang på noget anden arbejde (samme bygherre). Den billigste første gang var imellemtiden gået konkurs. Så nu var jeg tilbage fra den gang som den næstbilligste. Dennegang havde de også fået tilbud fra en anden ca. 20 % dyrere end undertegnede. Men de måtte alligevel sætte projektet på stand bye. Nu var svigermoderen død. Ja sådan er der så meget ? Men uanset er det vel altid vigtigt for os ? bla. som håndværekere og kende årsagen til afslag. ??? For dyr - billig - laves sort - kan ikke lide ens frisure m.m. Bedste hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Hej Ib Det er god læsning... Jeg troede faktisk du sad på Amino hele dagen og ikke kun om formiddagen Glæder mig også til at brage igennem i hele 2011 Dbh. Jesper |
Som vi begge ved, så hænger pris og kvalitet også tit sammen, og mon ikke den byggeherre så bare har fået det han har betalt for. Kvalitet koster penge, men det er ikke altid så dyrt som man forventer, men at vælge den billigst kan nogle gange godt blive det dyreste valg man har truffet. |