Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offer2day.dk - genvejen til reklame og flere kunder.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.offer2day.dk - genvejen til reklame og flere kunder.

Så er Offer2day kommet i luften, og dette vil vi gerne dele med alle Aminoer.
Hos Offer2day vil vi gerne give alle Amino brugere et tilbud som gælder
t.o.m. mandag den 14. marts 2011.
Konceptet kender i nok, med en rabat side på nettet.
Har du en kampagne du gerne vil have på, tager vi kun 10% i provision.

Vi sætter materialet op, kører kampagnen og du kan hele tiden følge
hvor mange der har set din annonce og hvor mange der har købt.
Du får materiale tilsendt som du skal godkende inden det kommer på siden.
Du vil få reklame ud via e-mail, på Facebook og alle de andre reklame kanaler vi benytter.
Og det eneste du skal betale er de 10% af salgsprisen.
Det koster altså kun hvis der bliver solgt.
--> ‘Vi vinder kun hvis du vinder’
Det eneste du skal er at sende lidt om tilbuddet og dit firma og finde en dag du gerne vil ind.
Så vil vender vi tilbage og laver en aftale med dig.

Dette kan du vælge imellem på offer2day.
- Blive dagens tilbud i din by eller nærmeste storby .
- Få et tilbud der strækker sig over flere dage, først som main deal derefter som side deal.
- Det er 100% op til dig.

Vi ses på www.offer2day.dk

Kontakt brian@offer2day.dk med dit tilbud eller for at blive kontaktet.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:30

Hvad skiller Jer ud fra den jungle af rabatsider der er opstået overnight?

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 23. Feb 11
Skrevet kl. 23:57

Du kan prøve at kontakte dem, høre hvad de skal have i provision og hvor kang tid der går før du ser dine penge, derefter kontake brian@offer2day.dk og høre hvordan vi kører tingene.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:43

SteenTK:
Du kan prøve at kontakte dem, høre hvad de skal have i provision og hvor kang tid der går før du ser dine penge, derefter kontake brian@offer2day.dk og høre hvordan vi kører tingene.

Jeg har lagt mærke til, at du har oprettet en del tråde på de seneste omhandlende din side. Nu er det ikke for at være et svin, men hvad er en lav provision eller hurtig udbetaling værd, når i intet sælger? Dette er ikke skrevet for at jorde en nyopstartet virksomhed, men jeres side - let's face it - ser langt mindre indbydende ud både for virksomheder og forbrugere i forhold til mange af jeres konkurrenter.

SteenTK:
Vi vinder kun hvis du vinder

Har du heelt selv fundet på det? Det minder lidt om noget, jeg har hørt i en Groupon introvideo ;)

Forresten ville en neutral baggrund og et ordentligt logo gøre underværker.

Tilmeldt 23. Feb 11
Skrevet kl. 00:55

Det er fint du har en masse kommenterer, ideér og forslag til hvordan du personligt syntes siden skal se ud. Nu har vi valgt at den ser ud som den gør. Derudover beklager jeg at det ikke er en millionforretning fra dag et.

Derudover er jeg forresten temmelig immun, da der er lagt ekstremt mange timer i projektet og vi er nogle folk der tror på det. Derfor vil jeg nu gå i seng og få mine 4 timer endnu engang, som det har været de sidste 4 uger.

/SteenTK

0110111001100101011010100110100001100001011101000010000001001001010001110100010101001110

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:02

Hey SteenTK

Jeg smider nok dig en besked en af dagende. Da det kan have interesse for mig, men har et par spørgsmål (hvis jeg ikke lige finder det på siden :D), håber det er okay :)

Tilmeldt 23. Feb 11
Skrevet kl. 01:05
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 01:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er nok bare mig der er blevet gammel og mavesur, og jeg beklager at det lige skal gå ud over "offer2day" - men for mig at se er denne type side (og I er skam ikke værre end alle de andre) et symptom på et stort problem med internetmarketing (og folks indkøbsvaner i almindelighed).

Der skabes ingen værdi på sådan en side.

Istedet for at folk finder det rigtigt gode produkt de søger til en god pris, sælges rabatten. Folk skal købe tilbuddet og ikke produktet.

Når produkter sælges med megarabatter er det - let's face it - enten fordi de har været umulige at afsætte via "almindelige" kanaler eller via en kunstigt opskruet førpris.

Som annoncør irriterer det mig, for folk ender i en indkøbsspiral, hvor de skal købe mest muligt for at spare mest muligt, og eftersom det de køber er noget juks, må de hurtigt få købt noget mere - og hey, der kom lige et godt tilbud mere. Her tænker jeg slet ikke specifikt på de produkter der annonceres på jeres side, men generelt - Føtex' kogte skinketern smager altså stadig af gummi uanset om de koster 7,95 eller 3,95 - eller har en kunstig førpris på 19,95.

Portaler/reklamesider/affiliate-sider, der kan skabe merværdi iform af at guide brugeren til det RETTE køb er for mig at se langt mere interessante på langt sigt, og havde I satset på en nytænkning af det, skulle I se en skov af arme i vejret her på Amino. Udfyld en funktion, der langvarigt skaber merværdi for både køber og sælger, så giver begge parter jer mere tillid og mere forretning.

Når det nu er sagt, er jeg klar over, at det for mange forretningsdrivende kan være gavnligt at lokke nye brugere til med en førstegangs-megarabat, men jeg ville nok ikke kaste mange penge efter at skaffe kunder, der kun vil interessere sig for mit produkt når det er nedsat med 79%.

Igen - undskyld mavesurheden. Til gengæld synes jeg egentlig jeres side i betragtning af projektets alder er nydeligt lavet ;-)

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:24

10 % lyder meget af salgs prisen

hvad med moms den skal betales

fragt omkostninger skal jo regnes med i prisen

hvad gør jer til en unik side , der det gør lettere at sælge mine tilbud , hvordan vil i positivt brand jeres budskab ud ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:35

Jeg kan se, at du tog mit indlæg ilde op og fred være med det, men pas på med at blive fuldstændig "immun" overfor kritik bare fordi du har lagt meget arbejde i et projekt.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)