Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Profilmetal-Shop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Profilmetal A/S Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres ærlige mening om vores webshop :-)
http://www.profilmetal-shop.dk/

Hvad kunne vi gøre bedre? Hvad kunne hæve konverteringen?

Kigger vi over året, ligger konverteringsfrekvensen på: 1,74 %
Vi har rundt regnet ca. 5000 besøg om måneden.
30% kommer fra Google Søgning, 30% fra Google CPC, og resten er henvisninger.

Ser frem til noget konstuktiv kritik Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:48

Betingelsen siden og et par andre sider er meget tætskrevet husk lav inddeling hver gang , der er gået 2-4 linjer , det skaber bedre overskuelige , ens tekste størrelse i overskrifter og alm. tekst gør teksten er lidt mere uoverskuelig, husk h1 og h2 som overskrifter i teksten

lidt mere tekst om jer og god ide med blog – nyheder på siden , derved skabes lidt interne links struktur på siden og derved ligger bedre på google , da der videre formildes mere viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:20

Hej Profil Metal 

Hermed lidt feedback fra en potentiel kunde, som har været i kontakt med jer et par gange :)

1. Fedt i har fået livechat på, men det ser meget "amerikansk" ud. Væk med taleboblen og så et mere troværdigt billede ville pynte.

2. Der mangler noget tekst på forsiden, både for Googles skyld og for at man hurtigt kan få et indblik i hvem i er. Jeg synes teksten bør placeres under produkterne på forsiden, så tager den ikke fokus fra produktet.

3. Jeg har undersøgt markedet da vi selv står og skal købe noget tag, og det virker til i er de billigste på markedet, hvis det er sandt så synes jeg i skal slå noget mere på det. Lige nu står det ikke særlig tydeligt. Med mindre det i kalder butikspris er hvad prisen er hos andre. Det forvirrer mig som kunde at butiksprisen er en anden, vil det sige hvis jeg kommer ned i jeres fysiske forretning(Hvis i har en) så koster det mere? 

4.  Menuen i toppen med kontakt, faq og lign er meget usynlig, fjern stål - styrke - design, eller integrer det i logoet, og så lad hele den blå bjælke være en informationsbjæle. Udvid den med nogle gode indlæg om hvorfor man skal vælge ståltag fremfor tegltag. Eller andre artikler/information der kan komme kunden til gode. Jeg mangler f.eks. en forklaring på antikondens når jeg står på produktet og skal til at vælge. 

5. Jeg synes der er for mange mersalgsprodukter på varen. Jeg ville fjerne: andre kunder købte også, og så lave 2 mersalgs funktioner. En der sælger tilbehør og en der sælger alternativer. De vil sige de første 3-4 produkter er skruer, inddækninger og måske noget værktøj. Nedenunder dem kommer der en boks med alternativer, f.eks. plader i andet udseende. Måske den boks helt skal droppes for at få mere fokus på produktet. men det er noget jeg ville teste. 

6. Hvorfor kan jeg ikke vælge hvor mange plader jeg vil have? Det kan jeg først i indkøbskurven, jeg leder efter funktionen når jeg står på produktet. Derudover så synes jeg det er svært at gennemskue prisen uden man skal ligge den i kurven. Lav evt. via noget AJAX sådan at når man vælger med antikondens, en bestemt plade og så et antal at den regner prisen ud for dig, uden du skal lægge varerne i kurven og gå videre. 

7. Der er rigtig meget støj når man står i indkøbskurven og den mindste knap er bestil. Strip den for unødvendig støj. 

8. Når man kommer til sidste side i bestillingen får man igen mulighed for at hoppe fra hvis man har glemt nogle skruer eller lign. Det er en god service men jeg tror samtidig også at i mister kunder der hopper fra fordi de hopper tilbage til skruerne og bliver i tvivl om de har nok og lign, og så dropper de det. Samtidig så virker funktionen lidt underlig, når man trykker på et af produkterne ryger man ind på produktet men samtidig har den faktisk lagt varen i kurven. Det så jeg først meget sent i forløbet. 

9. Vær tydelig omkring leveringstid, især på den sidste side. Jeg har valgt en hvid tagstensprofil plade, og den er åbenbart udsolgt? Det står der ihvertfald under produktet men der står ikke hvornår jeg kan forvente den leveret? 

10. Jeg savner noget mere info om hvordan i leverer hvor meget plads i skal have, om man kan bede om den bliver kørt ned i indkørslen og lign. Der er et kommentar felt når man bestiller men der står ikke man kan bruge det til at fortælle hvor Chaufføren skal stille det eller ringe en time før eller lign. Gør det tydeligt for kunden at de selv kan være medbestemmende til hvor det skal stilles og de muligvis kan blive ringet op en time før, hvis i altså tilbyder det.

Det var sådan lige hvad jeg faldt over, så snart vejret bliver lidt varmere kommer der en bestilling fra mig. 

Held og lykke med shoppen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Mar 11
Fra  Profilmetal A/S Skrevet kl. 11:34

Hej Michael, tusind tak for de gode forslag :-) Vi får lige kigget siden igennem, for at se om der er styr på alle tingene :-) og får rettet op der hvor det hænger :)

Vi har allerede en "blog" men den ligger på vores hovedside :-) Vi har en "Om os" men den lå og gemte sig under Kundeservice, men den må lige lidt tydeligere frem :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Mar 11
Fra  Profilmetal A/S Skrevet kl. 13:18

Hej Martin

Tusind tak for den grundige gennemgang :-)

1. Vi fjernede straks taleboblen allerede dagen efter dit indlæg :-)

2. Ja det må vi lige få kigget på :)

3. Det må vi prøve at fremhæve lidt mere :-) Vi har oprettet en forklaring på Butikspris under FAQ :)

4. Det er hermed gjort :)

5. Det har vi også gjort, så det ser lidt mere overskueligt ud, vi har desuden prøvet at justere lidt, så produkterne den vider er de mest mulige relevante :)

6. Der er hermed kommet "antal" felt på, når man er inde på produktet og vi arbejder på at prøve at få total prisen vist når man vælger produktvarianter :)

7. Vi har prøvet at rydde lidt op :)

8. Det er hermed blevet ændret, så der ikke er noget støj i bestillings processen, og den lægger heller ikke selv produktet i kurven mere, uden at man ønsker det :)

9. Det er korrekt, der burde have stået en forventet dato for levering på farverne, det vil vi rette op på i fremtiden, pt. er alle farver på lager :)

10. Vi har lavet lidt supplering til teksten over kommentar feltet, så man ikke er i tvivl om at man har lov at komme med ønsker vedr. levering, så vi kan prøve at efterleve dem :) Hvis man på produktet klikker på "Se evt. fragt og gebyr" kommer man til en side der forklare lidt om mulighederne for levering :-)

Endnu engang, tusind tak for de gode forslag :-)
Det er helt bestemt noget vi kan bruge :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)