Hej Profil Metal
Hermed lidt feedback fra en potentiel kunde, som har været i kontakt med jer et par gange :)
1. Fedt i har fået livechat på, men det ser meget "amerikansk" ud. Væk med taleboblen og så et mere troværdigt billede ville pynte.
2. Der mangler noget tekst på forsiden, både for Googles skyld og for at man hurtigt kan få et indblik i hvem i er. Jeg synes teksten bør placeres under produkterne på forsiden, så tager den ikke fokus fra produktet.
3. Jeg har undersøgt markedet da vi selv står og skal købe noget tag, og det virker til i er de billigste på markedet, hvis det er sandt så synes jeg i skal slå noget mere på det. Lige nu står det ikke særlig tydeligt. Med mindre det i kalder butikspris er hvad prisen er hos andre. Det forvirrer mig som kunde at butiksprisen er en anden, vil det sige hvis jeg kommer ned i jeres fysiske forretning(Hvis i har en) så koster det mere?
4. Menuen i toppen med kontakt, faq og lign er meget usynlig, fjern stål - styrke - design, eller integrer det i logoet, og så lad hele den blå bjælke være en informationsbjæle. Udvid den med nogle gode indlæg om hvorfor man skal vælge ståltag fremfor tegltag. Eller andre artikler/information der kan komme kunden til gode. Jeg mangler f.eks. en forklaring på antikondens når jeg står på produktet og skal til at vælge.
5. Jeg synes der er for mange mersalgsprodukter på varen. Jeg ville fjerne: andre kunder købte også, og så lave 2 mersalgs funktioner. En der sælger tilbehør og en der sælger alternativer. De vil sige de første 3-4 produkter er skruer, inddækninger og måske noget værktøj. Nedenunder dem kommer der en boks med alternativer, f.eks. plader i andet udseende. Måske den boks helt skal droppes for at få mere fokus på produktet. men det er noget jeg ville teste.
6. Hvorfor kan jeg ikke vælge hvor mange plader jeg vil have? Det kan jeg først i indkøbskurven, jeg leder efter funktionen når jeg står på produktet. Derudover så synes jeg det er svært at gennemskue prisen uden man skal ligge den i kurven. Lav evt. via noget AJAX sådan at når man vælger med antikondens, en bestemt plade og så et antal at den regner prisen ud for dig, uden du skal lægge varerne i kurven og gå videre.
7. Der er rigtig meget støj når man står i indkøbskurven og den mindste knap er bestil. Strip den for unødvendig støj.
8. Når man kommer til sidste side i bestillingen får man igen mulighed for at hoppe fra hvis man har glemt nogle skruer eller lign. Det er en god service men jeg tror samtidig også at i mister kunder der hopper fra fordi de hopper tilbage til skruerne og bliver i tvivl om de har nok og lign, og så dropper de det. Samtidig så virker funktionen lidt underlig, når man trykker på et af produkterne ryger man ind på produktet men samtidig har den faktisk lagt varen i kurven. Det så jeg først meget sent i forløbet.
9. Vær tydelig omkring leveringstid, især på den sidste side. Jeg har valgt en hvid tagstensprofil plade, og den er åbenbart udsolgt? Det står der ihvertfald under produktet men der står ikke hvornår jeg kan forvente den leveret?
10. Jeg savner noget mere info om hvordan i leverer hvor meget plads i skal have, om man kan bede om den bliver kørt ned i indkørslen og lign. Der er et kommentar felt når man bestiller men der står ikke man kan bruge det til at fortælle hvor Chaufføren skal stille det eller ringe en time før eller lign. Gør det tydeligt for kunden at de selv kan være medbestemmende til hvor det skal stilles og de muligvis kan blive ringet op en time før, hvis i altså tilbyder det.
Det var sådan lige hvad jeg faldt over, så snart vejret bliver lidt varmere kommer der en bestilling fra mig.
Held og lykke med shoppen.