Hej Aminoer.. Vi har produceret film for børn i alt 3 færdige film af en varighed på 5 min. Det er forsøgt at få afsat på DR's børne program Ramasjang de var meget var glade for projektet, men havde desværre lige fået Shanes Verden.. Istedet har vi tænkt at det skulle være et støtte projekt og har en aftale med en større organisation, hvor vi tilbyder at sælge film for kr. 25.- organisationen får kr. 10.- vi for ca. det samme efter moms og vil gerne bruge de penge vi for ind til at producere nye film. Normalt producere vi film til en kunde og så er opgaven løst, vi har ingen erfaringer med at markedsfører film på nettet, specielt fordi der er meget gratis og det ikke er kendt. Spørgsmål..: Hvordan markedsfører vi os bedst muligt? vi vil gerne mange synes det kunne være sjovt at få en film til hele familien og samtidig give penge til et godt formål. Vi påtænker naturligvis at bruge deres netværk og deres Facebook side som allerede har over 100.000 tilmeldte. Hvad kan man ellers finde på.. er bannerreklame en god idé.... tænker hvis jeg skal tage udgangspunkt i mig selv, er det yderst sjældent jeg klikker på sådan en.. Håber der sidder nogen med en god idé.. Med Venlig Hilsen Nick
|
Hej,
Har i ikke en hjemmesider?. Hvis ikke ikke i ha det så lave en/få lavet hjemmeside. Jeg kan godt hjælpe dig/jer med en hjemmeside osv.