Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges; producent til t-shirts

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk :)

Som overskriften hentyder til, så søger jeg en producent til at lave t-shirts.

Kort fortalt er der 4 designs, 3 hvide t-shirts & 1 sort - alle med flerfarvet tryk på - 200 stk. pr. design.  Ialt 800 stk.

T-shirten skal være figur syet efter "alm. mål" - og være af en ordentlig kvalitet såsom; Bjørkwin, Levis mm. 

Håber der sidder nogle stykker med gode forbindelser til Tyrkiet, Vietnam eller lign. :)

Anders R

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:02

Som regel orker de ikke at lave mindre end 100 tshirts af gangen, så tror du er bedre tjent med at finde en dansk producent.

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 15:08

Skal også have lavet 200 pr. design, og med 4 design, løber det op i 800 :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:18

Der er ingen grund til at få lavet det så langt væk :) vil sige du er bedre tjent med at få det lavet her i landet :) hos mig 

Får at lave en pris skal jeg vide hvor mange farver trykket er i ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 15:39

Hejsa,

Mener selv jeg er yderst kyndig udi sourcing og produktion i lavkostomraader, og hvis dit oplaeg kun er paa 800 stk fordelt paa 4 design, saa er jeg helt enig med Hr. Reberholt at det vil vaere spild af tid, og penge, at kigge udenfor danmarks graenser.. Saa faa et skarpt tilbud fra Thomas, og naar du saa har erobret hvad erobres kan af markedsandele (eller din lokale fodboldklub har faet flere medlemmer :)) saa tager vi en tur til vietnam alle 3 :)

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 15:40

Kan du ikke skrive din mail, så sender jeg lidt mere information. Trygger i kun eller syer i også t-shirts?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:50

min mail info@tex-tryk.dk 

Vi trykker og broderer men syr ikke. Det tror jeg ikke der er noget i Danmark der rigtig gør mere. Men vi har T-shirts uden nakkelabel som passer til det du skal lave tror jeg ! 

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 18:01

Så er det desværre ikke dig vi skal bruge lige pt. Vi har tidligere fået lavet både i vietnam & tyrkiet - men vi er bare ikke helt tilfredse med vores producent. 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:43

Jeg syntes da det er en god ide at få nogle priser fra Thomas, de kan da ikke koste ret meget mere en al den tid du skal bruge på import fra Vietnam eller Tyrkiet samt papirarbejdet,  de har jo T-shirts på lager = hurtig levering og sikkert et godt amino tilbud:)

Mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:25

T-shirt uden nakke label med tryk i 1 farve ved 200 stk 25,00 kr Excl moms 

Dette kan gøres billiger men så er T-shirten ikke i den kvali jeg ville ønske at bruge til et sådan job. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)