Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en webshop a la...????

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Regin Jæger Madsen:

Man skal bare ikke stikke blår i øjnene på folk, og give den opfattelse at alting kan fåes til et eller andet bestemt beløb. Det gælder for biler, huse, sødmælk og hundehvalpe, og det gælder altså også for webshops.

Det er tydeligt at du ikke arbejder med outsourcing og automatisering af forretningsprocesser.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:33

Outsourcing nej, automatisering af forretningsprocesser - ja og nej;-) Men hvis det dermed betyder at jeg kan få alt jeg peger på for 10K, så vil jeg gerne prøve dig af på mit næste projekt.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:47

Regin Jæger Madsen:

Outsourcing nej, automatisering af forretningsprocesser - ja og nej;-) Men hvis det dermed betyder at jeg kan få alt jeg peger på for 10K, så vil jeg gerne prøve dig af på mit næste projekt.

Du kan få alt hvad du peger på til 9.995 inkl. hosting og betalingsgateway så længe:

1) Vi ikke skal kode om i Magento, og

2) Du tager ansvar for design processen og derfor kan fortælle os hvilke ændringer du vil have lavet til design udkastet i løbet af to design runder (i marts giver vi 2 design udkast mod normalt 1).

og... vi har faktisk allerede flere web agencies der bruger os som underleverandør... så tanken er ikke utænkelig.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 11:18

Men når jeg skal overholde pkt 1) og 2) for at få det til 10K så kan jeg jo netop ikke _altid_ få det jeg gerne vil.

Så vi er tilbage ved at der sagtens kan leveres standard systemer i god kvalitet til 10K - men det er ikke det samme som at alting koster 10K. Jeg kan altså ikke se hvordan det skal tolkes anderledes!

Men lad os stoppe den her, om ikke andet er vi ihvertfald enige om at være uenige.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:47

Hverken Dimsedut eller undertegnede har sagt at du får ALT. Tværtimod. Vi har begge sagt at vi kan løse opgaven til en super lav pris så længe du holder dig inden for nogle rammer (hans var fx. at det var design af tre sider).

Hvis man vil have alt... ja så skal man nok op med den store pengepung. Jeg har fx. været med til at lave en "hjemmeside" i den finansielle branche hvor fase et kostede 20+ millioner (og det var vel og mærke også det den var budgetteret til!).

Ja der er afgjort en pris for alle.

Det jeg bare ofte ser herinde er at man køber en dyr DanDomain shop der er så forældet rent teknologisk og funktionsmæssigt at de først fornyeligt hørte deres kunders vrede over basal manglende SEO funktionalitet. Alligevel ender man med at betale 30-50K for et design samt op i mod 1000 om måneden.

Hvis du sammenligner denne pris som derfor hurtigt løber op i over 60K for det første år, men den ydelser fx. jeg sælger, så får du et væsentligt bedre produkt til de 9.995,- end til de 60K+.

Det er en ny verden derude, og det er faktisk muligt at få kvalitet og lav pris samtidig. Dem der siger noget andet prøver bare at beskytte deres smør på brøddet.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)