Hverken Dimsedut eller undertegnede har sagt at du får ALT. Tværtimod. Vi har begge sagt at vi kan løse opgaven til en super lav pris så længe du holder dig inden for nogle rammer (hans var fx. at det var design af tre sider).
Hvis man vil have alt... ja så skal man nok op med den store pengepung. Jeg har fx. været med til at lave en "hjemmeside" i den finansielle branche hvor fase et kostede 20+ millioner (og det var vel og mærke også det den var budgetteret til!).
Ja der er afgjort en pris for alle.
Det jeg bare ofte ser herinde er at man køber en dyr DanDomain shop der er så forældet rent teknologisk og funktionsmæssigt at de først fornyeligt hørte deres kunders vrede over basal manglende SEO funktionalitet. Alligevel ender man med at betale 30-50K for et design samt op i mod 1000 om måneden.
Hvis du sammenligner denne pris som derfor hurtigt løber op i over 60K for det første år, men den ydelser fx. jeg sælger, så får du et væsentligt bedre produkt til de 9.995,- end til de 60K+.
Det er en ny verden derude, og det er faktisk muligt at få kvalitet og lav pris samtidig. Dem der siger noget andet prøver bare at beskytte deres smør på brøddet.