Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag fra google adsense

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

jeg har lavet en social netværksside, som er gået online for lidt over 2 uger siden. tanken var så at der skulle køre reklamer gennem google adsense i højre spalte af siden. jeg har så søgt at blive godkendt hos google adsense, men fik afslag med begrundelsen af at siden skulle stadivæk være under opbygning. men siden er fuld funktionsdygtig, så jeg an ikke rigtig se hvorfor jeg har fået afslag.

linken til siden er: www.pollparrots.com

hvis der er nogen der har en idé om hvorfor jeg fik afslag, og hvad der skal gøres for at blive registreret, er i meget velkommen til at kommentere her på siden, eller sende en mail til mig på:

eric@pollparrots.com

jeg siger på forhånd tak og mange hilsner til alle,

eric

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:43

Det er vel fordi, at der intet konkret indhold er på siden - at Google tolker det som, at den endnu ikke er færdig eller ingen værdi har.

Google har strammet gevaldigt op på deres regler. De straffer sider med dårligt indhold.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 13:48

hej thomas,

tak for dit svar, hvor meget indhold skal der til før man kan søge google igen tror du?

mage hilsner,

eric

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skal kort sagt tekstindhold på siden - også selvom indholdet fremover primært skal være brugergenereret. Og ikke kun for Googles skyld. Hvis folk skal få lyst til at bruge sitet, skal der være noget, der inspirerer dem.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:50

eric witzgall:

hej thomas,

tak for dit svar, hvor meget indhold skal der til før man kan søge google igen tror du?

mage hilsner,

eric

Det er svært at sige, Eric. Men mon ikke der er nogle af Affiliate-eksperterne herinde, der kan svare på det.

Jeg tror dog, at det drejer sig om en del, hvis det skal tages seriøst.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:01

Jeg vil også anbefale dig at gøre siden mere brugervenlig. "Søg i polls" står helt nederst til venstre. Først når man klikker her, kommer der en masse polls frem. Hvorfor ikke have dem på forsiden, så man øjeblikkeligt mødes af det, det handler om? Så bliver folk på siden. Som forsiden ser ud nu, får man indtryk af et sted, hvor der ikke sker noget.

Dbh

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:06

Idéen er jo god nok. Det er kun eksekveringen, der halter, synes jeg.

Du kan på forsiden også lave en menu, hvor man kan vælge emne (musik, film, politik, etc.)

En blog kunne også være en god idé. Hvor der skrives indlæg om diverse meningsmålinger, tidstendenser, etc.

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 14:11

hej thomas,

tak for de mange gode forslag...:)

vi har brugt ret meget tid på siden, men der er ingen tvivel på at det kan blive bedre. Der er en blog på vej, men man kan ikke nå det hele på 1 gang. grunden hvorfor der ikk er flere polls på forsiden er, at man skal være logget ind for at kunne stemme. det er på grund af vores statistik og diverse andre ting. når du så har en konto, kommer du ikke til at se forsiden mere, for så kommer du på din egen side, hvos der er en del mere funktionalitet.....

men du må gerne komme med flere kommentarer, feedback er jo altid godt...:)

hilsner,

eric

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:17

Nej, man kan bestemt ikke nå det hele på én gang, det ved jeg alt om - er først lige blevet færdig med designet til et stort Affiliate projekt, jeg har været i gang med i mere end et år :-)

Men selvom man skal være logget ind, kan I så ikke stadig godt have en lang række polls med blandede emner på forsiden. Hvis man klikker ind for at stemme, så kan man vel bare få beskeden om, at man først skal være logget på?

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 14:24

jo, det har vi faktiskt snakket om at der skal være noget der er dynamisk, det kunne være noget på den måde børskurser kører forbi på tv på erhvervskanalerne....det kommer jo også an på vor maget plads der skal bruges...:)

men det er noget vi har snakketom, men lige nu er vi stadivæk i gang med at rette på børnesygdomme, og den næste støre side vi går i gang med er en detaileret statistik, hvoe man kan se hvilket køn, alder osv. på folk der har stemt på en given afstemning.

men efter det kommer der noget dynamisk, det lover jeg...:)

mange hilsner, og endnu engang tak for tipsne..:)

eric

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)