Hej allesammen Nu har jeg siden sommeren 2009 kun haft et par små projektorienterede jobs og er pt. ansat i en tidsbestemt ansættelse som projektkoordinator. Jeg syntes det har været yderst svært at komme "foran" i køen til nogle af de interessante jobs, også selvom jeg har haft kompetencerne. Jeg er nu begyndt, at benytte mig meget mere af min personlige og erhvervslige kontakter til at finde mit ønskejob:) Derfor tænkte jeg straks, at der måske i blandt alle jer venlige menneske, kunne være nogen der kendte til potentielle åbninger. For at gøre det lidt mere konkret om hvad jeg søger, så vil jeg fortælle jer hurtigt hvem jeg er: Mit navn er Torben Pedersen, bor i Aalborg. Jeg har en cand.merc i international virksomheds økonomi. Det siger måske ikke jer så meget, men jeg har tidligere arbejdet med forretningsudvikling i form af markedspenetrering baseret på udarbejdede analyser og har en teoretisk og praktisk forståelse for internationalisering. Jeg arbejder i øjeblikket som projektkoordinator hos Center for Industriel Produktion hos AAU, på et projekt der hedder "Global Oprations Network". Her står jeg får alt kommunikationen mellem institut og de tilknyttede virksomheder, udarbejdelse af information og præsentationsmateriale samt en masse spændende ad hoc opgaver. Min fritid bruger jeg meget på en forening der hedder Jobpaletten, hvor jeg sidder både som bestyrelsesmedlem og koordinator for vores forskellige events. Her er jeg med til at kontakte virksomheder og foredragsholdere, der kan være med til at skabe et tættere link til det Nordjyske arbejdsmarked, for vores medlemmer. Vores medlemmer er primært akademikere der er arbejdssøgende, eller som bare gerne vil udvide deres netværk og komme med til en masse spændende arrangementer. Det jeg gerne vil beskæftige mig med i fremtiden er, en sammensætning af min uddannelse og interesser (hvem vil ikke det) så stillinger som Eventkoordinator, rådgiver indenfor forretningsudvikling eller lignende, account manager etc. Hvis der skulle være nogen derude, der kender til virksomheder eller sidder i virksomheder der måske kunne bruge en som mig, må I gerne smide mig en mail, også hvis det bare er for at få et CV.
|
søgeord optimere min side søger råd på denne portal om søgeord optimering læser en del hvad andre skriver og lære og skriver min viden videre igen
Satser derved meste på min hjemmeside at den fungere i google og den er branches side med fleste info om mit emme