Hej Alle! Hermed mit første indlæg på Amino. For 6 år siden købte jeg et domæne som jeg havde i tankerne skulle bruges til nyheder og anmeldelser af spil. Pga. jeg selv have et fuldtidsjob+ fik jeg en af mine venner, der var flyttet til USA og ikke havde noget job, til at skrive på det. Nu er der efterhånden gået mange år og vores site er efterhånden vokset sig rigtig stort. Vi har omkring 50.000 unikke besøgende hver eneste dag, fordelt på 2 domæner. Vi har lidt bannerhalløj og google adscense, hvilket også giver en pæn potion penge, som jeg dog lader min ven tage sig af til udgifter og "løn" til sig selv. Vi er naturligvis ikke i tvivl om at det her må kunne bruges til et eller andet og at vi slet ikke udnytter potentialet. Jeg søger derfor personer der har erfaring med at drive forretning ud af et site og for at knytte nye relationer. :-) |
En hobby der er vokset...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Så kan det være vi kan være med til at give lidt feedback på hvad i kunne tjene penge på :).. Med 50.000 unikke om dagen, burde i kunne få en GOD sjat penge for bannere , ja.. Men der burde stadig være en del andre indtjeningsmuligheder da, ja :) |
Du må gerne kontakte mig på 27 11 95 37 |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)