Hej Alle jer klog hoveder. Jeg har tilsyneladende ikke fået forklaret mig tydeligt nok, efter at have fået Seo-opdateret mit site?
Jeg har ønsket at få defineret de evt. udgifter, som ville være forbundet med en godkendelse af et doc. som havde 8 siders "Copy/paste" fra blandt andet min egen hjemmeside etc. Jeg har ringet, skrevet, og sidst overholdt en opsigelse på et link, som var autosvar med opsigelse modtaget, hvilket virksomheden så ikke ønsker at acceptere, da de dagene efter fremsender en faktura på 12mdr. binding, og et beløb over 20k, som vi på intet tidspunkt har ingået nogen form for aftale om! I vores naivitet på at der fantes hæderlige virksomheder i nærheden, tilbød vi helt extraordinært at afholde udgifter på der måtte have været i prøveperioden (små 3k), men idet man helst vil forsøget at trække os ud over de gratis uger, vælger indehaveren at tilbyde os at blive mod at vi får flere søgeord, når fakturaen er betalt. Dette er tilsyneladende en del af strategien for at få vildledt evt. kunder, og herved blot afkræve beløb mv. Efterfølgende har vi sat vores advokat på sagen, og desværre erfaret at virksomheden har både problemer med loyaliteten overfor flere andre kunder, og ikke mindst sine tidl. ansatte!! Nu syntes vi at det vil være gavnligt for både vores advokat, samt øvrige brugere/potentielle kunder, at gøre opmærksom på vores uheldige udfald, men også gerne spørge til andre som evt. kender metoderne fra de annoncehajer & som kan forklare om DR-kontant el. Basta el. Politiet el. hvem der kan lukke den form for afpresnings-virksomheder ned?? Håber i vil komme med jeres bud! TAK
|
Lyder som om du er blevet kunde hos Mediadirekt...!!!
Det er meget godt du vil advare os andre mod dem, men uden navngivning så hjælper en advarsel jo ikke....;)
Så lad os få et navn på...???