Hej Aminoer. Jeg er ny på Amino, men har længe observeret og læst indlæg herinde. :-) Faktisk keder jeg mig lidt, og søger derfor et nyt spændende projekt at begive mig ud i. Jeg kan stort set alt indenfor følgende områder:
Hvis I er bange for at jeg er for nørdet, så kan jeg berolige jer med, at jeg taler ganske godt dansk, og ikke bare "nørdesprog". Jeg er ihærdig, vandt til at knokle hårdt på det arbejde jeg bliver tildelt og kræver ikke nogen vild løn, så længe det er spændende at arbejde med. Som det kan ses ovenfor, er jeg både skarp til front-end og back-end, og jeg tilstræber altid et ambitiøst resultat. Nu vil jeg selvfølgelig ikke tale stort om mine SEO-mæssige egenskaber, da jeg ved at der er en del rigtig dygtige søgemaskineeksperter her på Amino, men lad os bare sige at jeg kender godt til alt det basale indenfor søgemaskineoptimering. Er du interesseret i et samarbejde? Send mig en PM om projektet, og lad os tage den derfra. Jeg har ikke nogle præferencer for hvilket slags projekt det skal være, så bare kast det afsted. Det værste der kan ske, er jo at jeg siger "nej" - og hvad har man så tabt? Jeg håber at høre fra nogle ihærdige iværksættere! |
Det kører jo derud af. Jeg glemte at nævne at jeg er vandt til at bygge alt op fra bunden, og har lavet frameworks, skræddersyede CMSystemer, algoritmebaseret web-crawling, andre intranet etc.
Det skrevet, så er anvendelse af eksisterende platforme, såsom WordPress, Joomla og Magento ikke noget problem, da jeg også har stiftet meget bekendskab med disse, bl.a. med udvikling af plugins og extensions.
Integrationer med Facebook, Twitter, Tumblr, blogsystemer og andre sociale netværk er også indenfor mit speciale.
Jeg har allerede modtaget nogle henvendelser, men du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive, hvis du mangler en programmør til dit projekt.