Hej alle. Jeg fik for et års tid siden lavet nyt design til min webshop, www.lazoy.dk. Et design jeg egentlig er glad for. Men efterhånden er der en del, der har sagt til mig, at designet ikke udtrykker det rigtige i forhold til produkterne og især at sitet er for mørkt, hvilket ikke giver folk lyst til at købe. Når jeg kigger på nogle af de store tøjwebshops, www.net-a-porter.com, www.asos.com, www.yoox.com, www.mywardrobe.com osv, kan jeg godt se, at de alle er lyse. Det er måske ikke tilfældigt. Sælger lyse farver bedre end mørke? Er mit site for mørkt??? På forhånd tusind tak for respons! Hilsen Ulla
|
Ulla H:Hej alle.
Jeg fik for et års tid siden lavet nyt design til min webshop, www.lazoy.dk. Et design jeg egentlig er glad for. Men efterhånden er der en del, der har sagt til mig, at designet ikke udtrykker det rigtige i forhold til produkterne og især at sitet er for mørkt, hvilket ikke giver folk lyst til at købe. Når jeg kigger på nogle af de store tøjwebshops, www.net-a-porter.com, www.asos.com, www.yoox.com, www.mywardrobe.com osv, kan jeg godt se, at de alle er lyse. Det er måske ikke tilfældigt.
Sælger lyse farver bedre end mørke? Er mit site for mørkt???
På forhånd tusind tak for respons!
Hilsen
Ulla
Lyse farver sælger generelt bedre end mørke. Vil tro at det er fordi at forbrugeren på en måde, føler mig mere tryg. Men det afhænger virkelig af produktet. Til et tøjfirma, ville jeg havde valgt det lysere, men stadig lidt anderledes look.