27 sek. inde ved skift fra fjern til nær, der skrider den helt. |
Lagersalg123 - JEN:Nej desværre på min 10Mb/1Mb forbindelse..
Med min 3mb herfra Irland køre den fint ingen problemer ...
/allan
27 sek. inde ved skift fra fjern til nær, der skrider den helt. |
Køb ren argan olie her
Med min 3mb herfra Irland køre den fint ingen problemer ... /allan |
Hej Allan Den kører skam også fint, men der er sync issues (stemme følger ikke mund) |
Køb ren argan olie her
Hej Jan Ja det er jeg klar over men som jeg siger jeg ser ikke problemer herfra /allan |
Tillykke med videoen Okay video dog jeg kunne ikke høre alt i videoen , da jeg sider i en bus, og der kan man ikke skue helt op for lyden , så godt med tekst nederste enten dansk eller engelske , så kan man læse vis ikke kan skue helt op for lyden |
Det har ikke noget med internetforbindelse at gøre. Læs mere her. |
Tak for alle jeres kommentar Vil bare lige sige, at det at få en video på You Tube ikke bare lige er let og nu efter flere uploades er det blevet godt - syntes jeg selv http://www.youtube.com/MaibrittZtrong Med venlig hilsen Maibritt |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Maibritt, Det er en rigtig flot præsentationsfilm, du har fået lavet. At filmen er lidt ude af sync med lyden, gør ikke mig så meget, da det ikke er ret meget. Det er jo noget, som kan finjusteres i dine forhåbentligt mange kommende film. Jeg ser frem til flere indslag af den slags på din Youtube side Ztrong eller på din Amino profil. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak John ....og ikke mindst for din altid uvurderelig hjælp! De bedste hilsner fra Maibritt |
Maibritt Isberg Andersen
Flot video. Giver et professionelt og troværdigt indtryk - og din stemme er endda meget behagelig at lytte til. |