Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt spørgsmål til SE - nr. og regning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i år oprettet et lille firma. I den forbindelse sender jeg en regning ud, hvor mit SE- nr fremgår til de forskellige, som jeg har leveret en ydelse til.

Mit spørgsmål er så: får jeg i 2006 en opgørelse (fra skattevæsenet) over hvor mange penge der er indbetalt fra de forskellige til mit SE- nr  dvs en slags SE-nummer indtjenings opgørelse?

Og en anden ting: skal de enkelte firmaer mm ikke registrere mit SE-nr (til skattevæsenet) når de betaler min regning?
Håber der er en der har tid til at svare.

Hilsen
Lars
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:51
Det bliver 2 x nej.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:53
Det skal du selv holde regnskab med, firmaerne indsender ikke oplysninger om hvilke se/cvr numre de har betalt hvor meget til.
Tilmeldt 2. Aug 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:07
Det undrer mig da, at der ikke er mere kontrol. Det bygger så på ærlighed kan jeg forstå. Og det må man da håbe alle er. Kan skattevæsenet virkelig ikke kontrollere om den opgivne indtægt er korrekt? Virker da lidt underligt på mig.....
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:11
Hvis de vil, kan de sagtens bede om at få udleveret dokumentation (bilag) for alle dine aktiviteter i firmaet. Det var jeg ude for et år hvor jeg havde gjort forretning med én der åbenbart havde fusket lidt med momsen.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:23
Bare rolig de skal nok tjekke om hvis det ser underligt ud, og så er det bedst at have orden i dine bilag.

Det lyder til du er lidt usikker på det hele, og vil derfor anbefale du får sådan et gratis rådgivningsmøde med Told & Skat, jeg brugte det i sin tid, og synes faktisk det var rigtig godt.

Og hvad kan det skade når det nu er gratis.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)