Hvor kan jeg lave en let hjemmeside hvor jeg lovligt kan indsætte så mange bannere som jeg lyster. (har prøvet at lave en 123hjemmeside, men er ikke klar over om jeg må indsætte bannere og kan lave bannere som er indsat som et link)
Krav:
Skal være let at lave.
Billig
Funktionel
Mulighed for at købe eget domænenavn (er der vel på de fleste)
Let at håndtere for en it mongol, dvs let at sætte mine afflicate bannere ind, i forbindelse med det min side omhandler.
Ja og undskyld mit forholdsvis amatøragtige indlæg, men er helt blank på dette område, men har fået en lille ide til en passiv indtægt.
Hvor kan jeg lave en let hjemmeside hvor jeg lovligt kan indsætte så mange bannere som jeg lyster. (har prøvet at lave en 123hjemmeside, men er ikke klar over om jeg må indsætte bannere og kan lave bannere som er indsat som et link)
Krav:
Skal være let at lave.
Billig
Funktionel
Mulighed for at købe eget domænenavn (er der vel på de fleste)
Let at håndtere for en it mongol, dvs let at sætte mine afflicate bannere ind, i forbindelse med det min side omhandler.
Ja og undskyld mit forholdsvis amatøragtige indlæg, men er helt blank på dette område, men har fået en lille ide til en passiv indtægt.
Du skal have fat i Wordpress. Det er det mest simple du kan finde til det formål.
Stort set alle webhoteller har en 1click installation af wordpress, og så er det eller bare at gå igang. Meget nemt, også for en der ikke er så fingernem.
Ligesom der bliver nævnt, vil jeg også anbefale wordpress. Det er supe simpelt, og kan du ikke lige finde ud af det i starten findes der massere hjælp på nettet da det er en af de mest udbredte CMS systemer i verden.
Jeg vil klart anbefale at du holder dig væk fra steder hvor du kan få et subdomæne, men i stedet ofre de 200-300 om året på et drive siden med eget domæne.
Du kan evt. tage et kig på www.webhosts.dk - Mange af webhotellerne har 1click installation af wordpress, så du ikke skal rode med FTP, Chmod osv.
Vi vil relativt billigt kunne sætte et website op med eget, domæne, wordpress (som de andre også snakker om) og webhosting.
Vi vil yderligere sætte google analytics + adsense op for dig, hvis du ønsker det. analytics viser hvor mange besøg du har og adsense er googles egne "reklamer", som giver penge pr. klik.
Ud over ovenstående, så har vi også et eksklusivt netværk, hvor du vil kunne finde kampagner (banner reklamer) der helt sikkert passer til dit projekt.
Prisen for hjælp til opsætning og diverse vil være: 500 kr. Prisen for domæne + webhosting (pr. år): 400 kr.
Skal du have logo og billeder på dit website bliver det lidt dyrere.
Vi vil relativt billigt kunne sætte et website op med eget, domæne, wordpress (som de andre også snakker om) og webhosting.
Vi vil yderligere sætte google analytics + adsense op for dig, hvis du ønsker det. analytics viser hvor mange besøg du har og adsense er googles egne "reklamer", som giver penge pr. klik.
Ud over ovenstående, så har vi også et eksklusivt netværk, hvor du vil kunne finde kampagner (banner reklamer) der helt sikkert passer til dit projekt.
Prisen for hjælp til opsætning og diverse vil være: 500 kr. Prisen for domæne + webhosting (pr. år): 400 kr.
Skal du have logo og billeder på dit website bliver det lidt dyrere.