Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parfumer fra Gucci, Dolce Gabbana, Hugo Boss ect. sælges

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

K:

RBN:

K:

Hej alle,

Jeg har 80 stk parfumer D/H. 100-120ml i maerkerne: Gucci, Dolce Gabbana, Hugo Boss, Lacoste, Escada.

Pris og billeder kan fremsendes. skrive til alinedenmark@hotmail.com hvis du vil vide mere.

Dette er varer du med god fortjenelse kan saelge videre......hurtigt.

Hvordan sikre jeg mig at dine varer er ægte? Hvad følger der med at dokumentation herpå?. Egentlig undre det mig at spørgsmålet ikke allerede er stillet. Der er en del fake parfumer i omløb i øjeblikket.

Men er interesseret, så hvis du har tingene i orden, så smid mig en mail. Info@parti-salg.dk

Venligst,

Jeg kan forstaar du tvivler og det skal du da ogsaa have lov til. Jeg ville ogsaa selv vaere skeptisk naar saadan et tilbud som dette blive tilbudt. Der er jo rigtig mange penge at spare at det naesten ikke kan vaere sandt.

Det eneste jeg kan sige er, kom og se paa produkterne.

Mvh

K

Hvordan skulle det nogensinde kunne være nok for mig, at jeg kan se produkterne?. De kan da sagtens være kopier, selvom jeg mener de ser ægte ud.

Har du ikke nogle papire på dine varer?

Handel med varepartier via Trademen

Fra Horsens
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

 

har du stadigvæk flere og en vareliste hvis det er: dame_bamse@hotmail.com

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

K:

RBN:

K:

Hej alle,

Jeg har 80 stk parfumer D/H. 100-120ml i maerkerne: Gucci, Dolce Gabbana, Hugo Boss, Lacoste, Escada.

Pris og billeder kan fremsendes. skrive til alinedenmark@hotmail.com hvis du vil vide mere.

Dette er varer du med god fortjenelse kan saelge videre......hurtigt.

Hvordan sikre jeg mig at dine varer er ægte? Hvad følger der med at dokumentation herpå?. Egentlig undre det mig at spørgsmålet ikke allerede er stillet. Der er en del fake parfumer i omløb i øjeblikket.

Men er interesseret, så hvis du har tingene i orden, så smid mig en mail. Info@parti-salg.dk

Venligst,

Jeg kan forstaar du tvivler og det skal du da ogsaa have lov til. Jeg ville ogsaa selv vaere skeptisk naar saadan et tilbud som dette blive tilbudt. Der er jo rigtig mange penge at spare at det naesten ikke kan vaere sandt.

Det eneste jeg kan sige er, kom og se paa produkterne.

Mvh

K

Hvordan skulle det nogensinde kunne være nok for mig, at jeg kan se produkterne?. De kan da sagtens være kopier, selvom jeg mener de ser ægte ud.

Har du ikke nogle papire på dine varer?

 

Hvis du tvivler skal du ikke kobe, det er mit raad.                                                                   Jeg vil da heller ikke have mit navn sat i daarligt lys ved at saelge uaegte ting til folk herinde. Samtidig kunne jeg have solgt det hele 10 gange, men jeg vil gerne have noget ud af det og har derfor takket nej til mange lave tilbud.

Sagen er simpel, Forst og fremmest har jeg vaeret inde i denne verden i lang tid og har gode forbindelser. Men denne sag er en anden, en nevo har solgt sin parfumeri butik, og jeg har saa kobt en lille del af hans "testers" dvs dem du staar og sprojter med inden du kober. Saa eneste forskel er at de kommer i en testerforpakning (hvid aeske med navn fra parfumen).

Saa du kan ikke saelge disse til kunder. Du kan saelge til venner og bekendte eller forkaele dig selv. Den eneste forskel er simpelthen forpakningen og prisen.

Flere sporsmaal Shoot !

 

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej send gerne hurtigst muligt en prisliste og stockliste.

 

og dokumentation hvis dette haves.

jacoblichtenstein@hotmail.com

mvh. Jacob

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ullerslev
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der er flere tilbage

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej K

Det lyder lidt som en gråzone - Du bevæger dig i..

Godt være at varerne er ægte, men køber har ingen garanti. Kan også godt være du har købt dem ærligt og redeligt - MEN har du rent faktisk lov til at sælge dem?

Hvis det er testere, som du siger, som ikke må sælges til kunder - Så tror jeg ærlig talt at mærkerne er ret ligeglade med om du sælger dem via Amino.dk eller hvordan de bliver solgt.

Jeg ville træde varsomt da de mærker du nævner bruger store summer på at sikre at deres rettigheder og deres distributørers rettigheder bliver overholdt.

Jeg er ikke ude på at ødelægge dit salg - jeg siger blot at de mennesker du sælger til kan komme i problemer og så ryger den tilbage til dig.

 - Kasper

Ps. Du skriver du ikke vil ødelægge dit navn, men gemmer dig alligevel f.eks. ingen info i profil og intetsigende hotmail adresse. Så Hvilket navn skulle blive ødelagt?

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Schademan:

Hej K

Det lyder lidt som en gråzone - Du bevæger dig i..

Godt være at varerne er ægte, men køber har ingen garanti. Kan også godt være du har købt dem ærligt og redeligt - MEN har du rent faktisk lov til at sælge dem?

Hvis det er testere, som du siger, som ikke må sælges til kunder - Så tror jeg ærlig talt at mærkerne er ret ligeglade med om du sælger dem via Amino.dk eller hvordan de bliver solgt.

Jeg ville træde varsomt da de mærker du nævner bruger store summer på at sikre at deres rettigheder og deres distributørers rettigheder bliver overholdt.

Jeg er ikke ude på at ødelægge dit salg - jeg siger blot at de mennesker du sælger til kan komme i problemer og så ryger den tilbage til dig.

 - Kasper

Ps. Du skriver du ikke vil ødelægge dit navn, men gemmer dig alligevel f.eks. ingen info i profil og intetsigende hotmail adresse. Så Hvilket navn skulle blive ødelagt?

 

Kasper du har ret. Det er jo en chance jeg tager.

Nu er halvdelen vaek.

God weekend

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)