Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit indtryk af Mondaze.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg arbejder som freelance webdesigner og har siden Mondaze.dk. Formålet med denne er at give et indblik i hvem jeg er, og hvad jeg kan - selvfølgelig med ønsket om at få nye kunder.

Jeg er sådan set meget tilfreds med design og opbygning, men af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket indtryk man sidder med, når man har kigget min side igennem. I er velkomne til at skrive et par sætninger eller blot nogle passende adjektiver ;)

På forhånd tak!

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Tillykke med dit design. Farverne er rigtig flotte og spiller godt sammen. hvis jeg skulle komme med noget rigtig kritik må det være, at jeg ikke synes særlig meget om din grå bjælke i top af dine "fremhævet" kunder...   

......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

søgeord optimering er ikke gjort det vilde ud ad og dette synes jeg vises på siden man har laver alle grund elementer

husk dette her

  • give billeder titler og tags derved findes de i google billedet søgning.
  • Husk skriv teksten al samme i HTLM ikke i et billedet som lidt af teksten er på forsiden , det giver ikke SEO værdi at skrive tekst i billeder

Jeg Kan ikke finde kontakte siden, det er derved lidt svært at se formålet med siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Flot side! Men vil lige komme med et par punkter som jeg synes du måske skulle overveje:

Der er ingen menuer? Ligesom Mikael også skriver - hvor er kontakt siden? har set at man kan klikke på "er du overbevist" også popper der noget kontakt frem. Men på mig virker det bedst hvis der er en menu hvor man kan klikke ind på "kontakt".

Derudover synes jeg også godt du kunne have et punkt i den efterlyste menu med referencer, ved godt at de kan ses i toppen af din hjemmeside, men igen virker det bedre hvis man kan klikke ind på dem. Her kunne du eventuelt tilføje noget tekst der fortæller omkring hvad du har lavet for kunden og måske nogle udtagelser fra nogle kunder? - kundecases :)

Fordelen ved at du har det hele på en side, er jo selvfølgelig at det giver en god overskuelighed :)

Det er blot min mening om din ellers flotte hjemmeside!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot flot side, men savner muligheden for at navigere lidt rundt.

I dine referencer kunne du eventuelt give et link til den færdigudviklede side?

 

Held og lykke med det! :-)

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Det er nydelig portfolio/referenceramme du har, og dit design er nydeligt. 
Dog synes jeg samtidigt også at det er lidt rodet og jeg ville egentligt foretrække som nogle af de andre er der var blevet en menu, så hele sidens indhold ikke bliver "klemt" ind på een side.

Skriftstørrelsen virker også en anelse for stor hvis man spørger mig, men det er jo en subjektiv vurdering.

 

Mvh.

Rasmus 

Fra Horsens
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot design du har fået bygget.  jeg synes du udnytter dit whitespace rigtig godt, og har en god balance imellem dine elementer.

To ting som jeg tænker kan hjælpe en smule. Det første er at det nok burde være muligt at klikke på fremvævede portfolio element. Lidt synd hvis en mulig klient synes et design er interessant, men derefter skal finde det i oversigten.

Det andet er der at der nok godt kan være en knap i bunden, ligesom den du benytter i starten af siden. Genvejen til kontakt formularen i bunden er ikke helt tydelig nok, og burde nok fremvæves mere. 

Udover de to små ting, så synes jeg at siden fungere rigtig godt, og er en siden man sagtens kan have tillid til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennemført, simpelt og clean design - godt farvevalg, ved siden af logoet i den hvide bjælke kunne du evt. tilføje one-liners fra tidligere kunder? 

Ellers synes jeg ikke der er det store at sætte en finger på :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og tak til alle jer der har svaret :)

Det er skam meningen, at der ikke skal være nogen menu. Jeg synes ganske enkelt at det fungerer bedst uden - i hvert fald med mit nuværende indhold. En af mine andre design-ideer var med en alm. menu, men efter at jeg mere eller mindre fik gjort det projekt færdigt, sad jeg tilbage med følelsen af, at det bare ikke var mig.

Når det så er sagt, så er der selvfølgelig god plads til at udvide med et par undersider eller 3 -  det vil dog først komme på tale, når jeg vurderer, at der er en reel grund til at gøre det.

Det vigtige for mig har været, at fremstå med noget der viser min dygtighed og kreativitet inden for faget. Og at dette opleves og sættes i forbindelse med mig som personen bag siden - deraf har den også fået lidt af et personligt præg. Det er mit klare ønske, at alle de "kliche-vendinger" som mange bygger en 5-sider hjemmeside op omkring, ikke skal være udtalt på Mondaze.dk.

De fleste af jer fandt vist ud af, hvordan jeg kontaktes ;) ...men under alle omstændigheder, så er der da lige ét sted mere, som også kan blive et Kontakt link, så der er 3 at vælge imellem.

Kundeudtalelserne er på vej - i en eller anden form.

Endnu engang tak for jeres indlæg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)