Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit indtryk af Mondaze.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg arbejder som freelance webdesigner og har siden Mondaze.dk. Formålet med denne er at give et indblik i hvem jeg er, og hvad jeg kan - selvfølgelig med ønsket om at få nye kunder.

Jeg er sådan set meget tilfreds med design og opbygning, men af ren og skær nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket indtryk man sidder med, når man har kigget min side igennem. I er velkomne til at skrive et par sætninger eller blot nogle passende adjektiver ;)

På forhånd tak!

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Tillykke med dit design. Farverne er rigtig flotte og spiller godt sammen. hvis jeg skulle komme med noget rigtig kritik må det være, at jeg ikke synes særlig meget om din grå bjælke i top af dine "fremhævet" kunder...   

......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

søgeord optimering er ikke gjort det vilde ud ad og dette synes jeg vises på siden man har laver alle grund elementer

husk dette her

  • give billeder titler og tags derved findes de i google billedet søgning.
  • Husk skriv teksten al samme i HTLM ikke i et billedet som lidt af teksten er på forsiden , det giver ikke SEO værdi at skrive tekst i billeder

Jeg Kan ikke finde kontakte siden, det er derved lidt svært at se formålet med siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Flot side! Men vil lige komme med et par punkter som jeg synes du måske skulle overveje: