Hej Inden i hugger hovedet af mig og siger køb det af freelancere, så er jeg lige så interesseret i at høre jeres mening om det. Det er egentlig ret simpelt. Tag fx en IPad, hent nogle regnskabsdata og vis en masse grafer, trends osv. på en fed måde til kunden. Måske er det endda meget lidt der skal kodes hvis BI kube-beregningerne kommer fra fx. Targit BI Suite. Hvis jeg kan få en guld med platinkant-løsning bygget oven på Microsoft Dynamics Axapta, så kan jeg give op til 100 kr pr måned pr solgt licens. Jeg videresælger softwaren og mine mål hedder 250 licenser af denne type inden for det første år i DK. Den sidste ting jeg vil betale for, er et tillægs-modul til Axapta - shop floor control, hvor jeg skal bruge noget drag N' drop af medarbejderes arbejdstid ned på ordre. Om dette skal betales som engangs-beløb eller pr licens - forslag modtages gerne. Jeg gør igen lige opmærksom på, at det er pr SOLGT licens med alt hvad det indebærer, og der vil komme et krav om adgang til source koden og retten til brug heraf, i det tilfælde at du/i trækker stikket. På den anden side så bør det være muligt for en eller et par dygtige programmøre at tjene til både familie, villa og en god stor Audi :D Inden nogen sætter sig ned og hugger løs af ideerne her, så vil jeg gøre opmærksom på, at det ikke er mine ideer og at jeg ikke er i tvivl om, at der findes nogle løsninger på området. Grunden til at jeg spørger her, er at jeg forventer at den person / den gruppe som vælger at løse opgaverne vil arbejde tæt sammen med mig om at lave en skrædersyet løsning, som vi kan tage med ud i verden. ________________________________ Er der noget jeg har overset, så skriv endelig. Skulle jeg være så heldig, at der sidder et par stykker som kunne tænke sig at tage udfordringen op, så skriv en personlig besked til mig så skal jeg være en smule mere specifik i hvad jeg har brug for :)
Dennis |
Noget i stil med det her: