Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse af salgsbrev+flyer om produktinfo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

I min nye virksomhed er jeg igang med et salgsbrev + vores folder som jeg gerne vil have udsendt til en bestemt branche.

Hvordan får jeg smartest adgang til en branche direkte - jeg sender selvfølgelig fysisk post til dem.

Er der nogle opslags databaser udover krak som man evt. til en fornuftig pris kunne få adgang til ?

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:36

Du kan få adgang til KOB Direct - købmandstandens direct står det for. Det koster 5.000 om året for region sjælland. Der kan du slå op hvis der er kontaktpersoner i forskellige positioner, hvordan regnskabet har set ud de seneste år. Forskellige kaldenavne for virksomheden. Du kan også lave brancheafgrænsninger og for et lille ekstra beløb kan du få adgang til at downloade data til excel.

Jeg har udmærkede erfaringer med KOB direct...

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 12:48

Jeg købte sidste år adgang til en branche på Experian (KOB) for at lave telefonsalg. Det kostede omkring 6.500 kr., og det var desværre en meget dårlig oplevelse.

Der var virkelig mange firmaer, som var fejlregistreret i branchen, og andre var inaktive eller uopdaterede firmaer.

Jeg vil skyde på, at ca. 90% af de virksomheder vi ringede til lå udenfor den målgruppe, som vi reelt havde betalt for.

Da jeg her i foråret ville afmelde det løbende abonnement (som man ikke kan undgå), så måtte jeg tage kontakt til Experian 3 gange, før de ville svare på min opsigelse af abonnementet. Det lykkedes mig dog at komme ud af deres service inden sidste frist, som er 90 dage før servicen automatisk fornyes.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 08:25

Martin E. Jensen:

Der var virkelig mange firmaer, som var fejlregistreret i branchen, og andre var inaktive eller uopdaterede firmaer.

Hvilket er virksomhedernes egen skyld. Hvor mange af jer opdaterer oplysningerne i CVR-registeret, når jeres virksomhed skifter fokus/område? Ændre antallet af ansatte?

Databaser er kun brugbare, hvis de opdateres, og det gør virksomhedsdatabaser ikke.

Mvh Maria

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 12:15

Hej Maria,

Du har sandsynligvis ret i, at ændringer i branchekoder, mv. ikke opdateres hos de fleste virksomheder.

Men det forsvarer ikke, at Experian/KOB videresælger disse uopdaterede informationer, og endda fortæller, at man får et godt redskab til salgarbejdet.

Hvis man ønsker indsigt i økonomien på de forskellige virksomheder, så er Experian/KOB sikkert ganske udmærket, men til salgsarbejdet er det efter min mening ikke meneget værd.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 13:46

Det efter min mening billigste og bedst opdaterede sted at købe disse data er direkte på www.cvr.dk

Med den korrekte afgrænsning på branche, geografi og virksomhedsstørrelse koster det fast pris pr. adresse og man kan ændre i afgrænsningerne inden det endelige køb så du ved præcis hvor mange adresser du får at gøre med.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)