Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VISA-kort FALSK meddelelse fra ?????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Vil lige advare om falske "påmindelser" fra VISA.

Jeg modtog denne:

Crédit Agricole                                                                       

Hej gæst hos VISA-kort,

Dit kreditkort er blevet suspenderet, fordi vi bemærket et problem med det.
Vi afgør, at nogen kan bruge dit kort uden din tilladelse.

Til din beskyttelse, har vi suspenderet dit kreditkort. For at løfte denne Ophæng:
Klik her og følg proceduren angiver at opdatere dit kreditkort.rd.

Bemærk: Hvis ikke afsluttet inden 1. marts 2011, vil vi være tvunget til at indstille din Kreditkort indfiniment, fordi det kan bruges til svigagtige

Tak for dit samarbejde i denne sag.
Støtte service til kunderne.

Copyright © 1999-2011 Verifed Ved Visa - MasterCard Secure. Alle rettigheder forbeholdes

Jeg kender ikke til nogen form for VISA kort der kunne omhandle dette. Jeg spurgte i min bank om det daglig anvendte kort er OK og det er det.

SÅ PAS PÅ:

mvh sören

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:30

Det sjove ved disse meddelelser er, at det er din bank, som håndterer dit Visa eller Mastercard, og ik Visa/Master selv. De håndtere kun transaktionerne med deres kort...

Så skulle der være noget galt, så ville man blive kontaktet af ens bank...

Men de F#%¤#%¤#&!"# scamers er altid på ukig efter nye ofre!

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:37

Fashion-Seller:

Det sjove ved disse meddelelser er, at det er din bank, som håndterer dit Visa eller Mastercard, og ik Visa/Master selv. De håndtere kun transaktionerne med deres kort...

Så skulle der være noget galt, så ville man blive kontaktet af ens bank...

Men de F#%¤#%¤#&!"# scamers er altid på ukig efter nye ofre!

Lige præcis, men når nogle falder i fælden er det jo fordi det tilsyneladende virker så selvfølgeligt, og folk svarer så lidt med hovedet under armen.

Prøv lige at læse teksten - det er typisk "google oversætning" og ikke skrevet på godt dansk, men det opdager de fleste  jo først ved nærmere gennemlæsning.

Det er lidt interessant at bemærke (i mit tilfælde) at brevet tager udgangspunkt i et fransk visa-kort fra Credit Agricole. Jeg har faktisk haft en firmakonto der men solgte firmaet for 15 år siden. Er det blot et tilfælde?

Bedste hilsner Sören

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 13:42

Utroligt at man ikke kan få sig et anstændigt arbejde, istedet for at prøve at snyde folk hele tiden! :-s

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:34

Casper Poulsen:

Utroligt at man ikke kan få sig et anstændigt arbejde, istedet for at prøve at snyde folk hele tiden! :-s

det har du ret i, men det må jo kunne "betale" sig; nogen går i fælden, desværre.

hvad der undrer mig (uden at have noget teknisk kendskab overhovedet omkring nettet) er at det ikke kan stoppes bedre.

det er som om, at det bare er noget vi skal leve med. kunne indsatsen for at få disse forskellige fupmails ikke optimres en smule, eller ?

mvh sören

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)