Goddag i Amino-netværket Jeg er gået med i et projekt der er med i "Danmarks bedste idé", hvor jo som bekendt selveste Martin Thorborg sidder som dommer. (Hvis nogen af jer så det i tirsdags, så er det manden med klaphatten og hans projekt jeg er gået ind i.) I tidernes morgen, da Per Striegler præsenterede det for dommerne, virkede det rimeligt uoverskueligt. Der er sket meget siden den første udsendelse og vi er blevet meget skarpere og konceptet er forenklet en del og nu er vi klar til de indledende stadier af produktions-fasen. (Grundlæggende er konceptet et brætspil hvor man leger / spiller sig til personlig udvikling) Vi er igang med og snart færdige med en forretningsplan vi vil præsentere for investorerne. Vi har allerede en del interesserede kva. en banner-kampagne vi har kørt sideløbene med TV2-udsendelsen, men vil selvfølgelig gerne have så mange henvendelser som muligt. Vi har lavet nogle barder-aftaler med forskellige medier om markedsføring og på lørdag tager Per Striegler til USA for at lave de indledende øvelser til at få hul igennem til det Amerikanske marked. Det er selvfølgelig en proces der kræver tid og penge, men mulighederne for indtjening er store og markedet er der. Vi har allerede på nuværende tidspunkt testet det i virksomeheds-sammenhænge og får rigtig god respons. Hvis du kender nogen der kunne være interesserede i et projekt af den kaliber, eller du selv er det, eller har nogle gode råd til at få hul igennem til de rigtige mennesker, vil jeg og teamet være fantastisk taknemmelig(e). Vi har lavet en intermistisk 'investor'-hjemmeside hvor der er lidt info om spillet, teamet og hvor at man også kan tilmelde sig et investor-informationsmøde. http://www.life-prison.dk Tak :-) |
Det lyder som et rigtig spændende koncept.
Kan du ikke beskrive lidt mere om det.
Jeg har måske nogle afsætnings kanaler til lige den slags.
Rasmus