Hej Amino kollegaer. www.offer2day.dk
På forhånd tak |
Det var hurtigt der kom besøg herfra, 11 stykker inden for 10 min. efter jeg skrev indlægget.
Hej Amino kollegaer. www.offer2day.dk
På forhånd tak |
Det var hurtigt der kom besøg herfra, 11 stykker inden for 10 min. efter jeg skrev indlægget. |
De kære amino'er er oftest gode til at vise støtte til andre med-bloggere herinde. Så det er jo altid en herlig ting! Jeg ønsker dig alt held og lykke med siden, kunne godt tænke mig at høre omkring din situation med hjemmesiden, da jeg havde gættet på at markedet med tilbud var ret mættet. Der findes jo en hel del sider af den salgs efterhånden. |
Syret ... Jeg troede siden handlede om folk som er/bli'r ofre for et eller andet. Det der dansk/engelske blandingssprog kan godt give komplikationer ;-)
Held og lykke med projektet :-) |
Tak tak.. Men hvor ser du det dansk/engelske blanding ? |
Det er du helt ret i. Der skyder næsten ugeligt disse sider op og bliver spændende, hvordan det kommer til at gå for alle disse sider. I 2009 var pointsites populære, i 2010 var det affiliate sider med mobiler og internet, og 2011 bliver helt sikkert et 'groupon_koncept_år' - dem der allerede nu finder frem til 'årets-koncept' i 2012 er altså foran de andre og kan nå både, at få masser af brugere, men også tjene penge på at sælge koden bag hjemmesiden :O) Nå det var lidt et sidespring. Synes du skal prøve, at lave dit koncept/produkt lidt om, så du ikke bare tilbyder det samme som alle andre. Gør noget andet som fx. Pinq.dk der satser på kvinder. Du kunne så lave en side, der satser på unge eller mænd - altså gør noget for ikke bare, at være som alle andre. Held og lykke med projektet. |
Design okay flot enkle tekster der er lange kan jeg se det naturligt falder ind at sætning slutter husk lav linje skrift eller mister overblikket i de enkle tekster. Husk den nye titlen når den bliver indekseret i google vil den fordi der over 67 tegn slutte halv i en sætning så arbejde med en mere sigende jeg mener denne her titlen <title>Værdibevis til luksus ansigtsbehandlig for 4 personer i dit eget hjem. - Offer2day</title> kontaktsiden god ide med telefon nummer og CVR nummer vis haves et det skaber troværdighed. |
Nu er jeg fra Aarhus og går så ind under Aarhus og der ligger annonce fra København ;-) Så kontakt mig, så vil jeg da gerne have en annonce på hvis det er attraktivt ;-) |
Har sendt en mail, du er velkommen til at ringe, osse i aften timerne. |