Hej aminoer.. :) Http://www.billigmodetoj.dk |
Først og fremmest: Super duper domænenavn. Du bør køre fuld skrald på SEO.
Der er ét stort problem med affiliate sites som dette: Du skal sende folk ud af websitet, for at du konverterer noget. Der ryger helt sikkert masser af folk, når man ikke kan lave en konvertering på dit website - medmindre du bliver betalt per klik. Derfor er mit råd, at du gør websitet til dit eget. Skaber dit eget produkt, at tilbyde folk.
Derfor vil jeg foreslå, at du bruger en masse krudt på, at signe folk op til en email liste på dit site. Du kan samle de bedste tilbud fra modebranchen i en email service, så folk ikke behøver lede med lys og lygte. Endvidere kan du automatisere konverteringerne ved, at opsætte autoresponders, der sendes med intervaller til nye sign ups.
Ved at fokusere 100% på en konvertering til en email liste, så kan du "eje" dit eget domæne, og dermed have et konkret "produkt" at tilbyde brugerne i stedet for bare, at sende dem ud af siden. Det kan du gøre massevis af gange, når du først har signet dem op.
Det der er essentielt for, at dette bliver en succes er, at du viser på websitet, at du virkelig gerne vil have folk til at signe op. Det skal være konverteringsmuligheden der skriger efter mig, når jeg lander på siden. Folk leder sjældent efter den slags - du skal fortælle mig, at jeg skal signe up.
Har du over 1000 besøgende om dagen, så rådgiver jeg dig gerne om, hvordan du får det rigtige email setup.