Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye affiliate side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.. :)

Ville gerne høre jeres mening om mit nye side, side er ret ny så der skal sikkert laves nogen ændringer, glæder mig til at høre fra jer. :)

Http://www.billigmodetoj.dk

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 04:01

Først og fremmest: Super duper domænenavn. Du bør køre fuld skrald på SEO.

Der er ét stort problem med affiliate sites som dette: Du skal sende folk ud af websitet, for at du konverterer noget. Der ryger helt sikkert masser af folk, når man ikke kan lave en konvertering på dit website - medmindre du bliver betalt per klik. Derfor er mit råd, at du gør websitet til dit eget. Skaber dit eget produkt, at tilbyde folk.

Derfor vil jeg foreslå, at du bruger en masse krudt på, at signe folk op til en email liste på dit site. Du kan samle de bedste tilbud fra modebranchen i en email service, så folk ikke behøver lede med lys og lygte. Endvidere kan du automatisere konverteringerne ved, at opsætte autoresponders, der sendes med intervaller til nye sign ups.

Ved at fokusere 100% på en konvertering til en email liste, så kan du "eje" dit eget domæne, og dermed have et konkret "produkt" at tilbyde brugerne i stedet for bare, at sende dem ud af siden. Det kan du gøre massevis af gange, når du først har signet dem op.

Det der er essentielt for, at dette bliver en succes er, at du viser på websitet, at du virkelig gerne vil have folk til at signe op. Det skal være konverteringsmuligheden der skriger efter mig, når jeg lander på siden. Folk leder sjældent efter den slags - du skal fortælle mig, at jeg skal signe up.

Har du over 1000 besøgende om dagen, så rådgiver jeg dig gerne om, hvordan du får det rigtige email setup.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 04:09

Hej, :)

Ja, jeg har tænkt lidt på e-mail nyhedsbrev osv, men siden er først lige startet så jeg skal nok lave nogen ændringer osv.  Seo er jeg også i gang med at lære, er ret newbie til seo. 

Tak for dit svar. :) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 07:23

Ved ikke lige hvorfor posteren ovenfor mener domænet er fantastisk. Det er "billigmodetoj", med "o".

Når man så lander på siden, er titlen "Billigemodetøj", logoet læser "Billigemode tøj" og logo sub-teksten er "Billig mode tøj". Nu er vi da i hvert fald dækket ind. Alle kombinationer er at finde!

Udover det, hvad er det så præcis du ønsker kommentarer på? Du bruger et standard theme uden nogen egentlige egne tilpasninger, så går ikke ud fra det er designet du ønsker feedback på? Er det idéen måske?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:24

Efter kigget hvilken sider der er af affiliate side der er faldet er det dem især med meget lidt tekst som din og dem der har forum mv. og alle mulig små finesser har beholdt sine pladser

Husk lav indholdet bedre end de sider du linker og udnyt du gør det bedre , vis ikke vil gøre det bedre er din side udnødvendigt da google ikke kan se noget formål med siden, så tag arbejdes handskerne på og videre formidle en masse viden.

Titlen kan være længere husk altid udnyt google tillader at vise op til 67 tegn.

Lav teksten på siden med interne links struktur , husk lav h1 og h2 som underskrifter i lange tekster er dog ingen rigtige lange tekster med det skal der være vis du ønsker at vinde kampen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:51

Du kan jo starte med at finpudse dit WP theme. Det er en uskøn blanding af dansk og engelsk, og det virker altså ganske uprofessionelt i mine øjne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)