Mener at det er Plugin WP-Table Reloaded |
hej igen :-)
Manglede lige det sidste ;-)
Mener at det er Plugin WP-Table Reloaded |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
hej igen :-) Manglede lige det sidste ;-) |
De side ser ganske fin ud. Men jeg vil ændre bestil knapperne - De kan give meget mere Call to action. Lige nu falder de meget i med det andet og ved første øjekast kan man ikke lige se dem eller man skal lige lede efter dem. Prøv grøn - Lidt ligesom det skilt hvor der står Billigst og ændre den, til en anden mere skrig farve. Håber du kan bruge det til noget:) Dbh. Jesper |
Jeg ville nok også ændre teksten på knapperne fra "Bestil" til noget mere neutralt. Som en anden også nævner, så er man nok ikke klar til bestilling så hurtigt, men vil fx gerne have "mere info", "se mere" etc. I den dur. Jeg ville selv holde mig tilbage for at klikke på en "bestil" knap så tidligt i forløbet. |
Call to action? Måske.. Priserne på siden? Virkelig elendige. Jeg så prisen på 2200kr for hotel+fly og tænkte "YES! Der skal jeg hen engang i næste måned".. Lige meget hvad jeg gjorde endte jeg på minimum 6-7.000kr på siderne. Så kan du have verdens mest call to action side, men med den prisforskel hænger det aldrig sammen. Ommer! ;-) |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Hej Lars |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg tror egentligt at pointen var at forskellen mellem den oplyste pris og den reelle pris, er rigtig dårligt for din konvertering. Folk vil nok føle sig røvrendt over at have spildt deres tid med at kigge efter en pris de praktisk talt ikke kan få, så måske ville der være flere penge at tjene hvis du på siden også havde realistiske priser, og ikke kun best case scenario-priser :-) |
Det kan sagtens være, at du har ret. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Begge dele. Hvis folk leder efter en tur/retur pris og opdager at den koster det dobbelte af hvad der står oplyst på din side, vil de aldrig købe den. Omvendt, hvis de leder efter en enkeltvejs-billet, vil de ikke engang klikke på linket hvis det er prisen for en tur/retur der står oplyst. Derfor kan du slå to fluer med et smæk ved at vise begge dele. |