Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har min landingspage nok call to action?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at det er 

Plugin WP-Table Reloaded

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen :-)

Manglede lige det sidste ;-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De side ser ganske fin ud.

Men jeg vil ændre bestil knapperne - De kan give meget mere Call to action. Lige nu falder de meget i med det andet og ved første øjekast kan man ikke lige se dem eller man skal lige lede efter dem.

Prøv grøn - Lidt ligesom det skilt hvor der står Billigst og ændre den, til en anden mere skrig farve.

Håber du kan bruge det til noget:)

Dbh.

Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok også ændre teksten på knapperne fra "Bestil" til noget mere neutralt. Som en anden også nævner, så er man nok ikke klar til bestilling så hurtigt, men vil fx gerne have "mere info", "se mere" etc. I den dur.

Jeg ville selv holde mig tilbage for at klikke på en "bestil" knap så tidligt i forløbet.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Call to action? Måske..

Priserne på siden? Virkelig elendige.

Jeg så prisen på 2200kr for hotel+fly og tænkte "YES! Der skal jeg hen engang i næste måned".. Lige meget hvad jeg gjorde endte jeg på minimum 6-7.000kr på siderne.

Så kan du have verdens mest call to action side, men med den prisforskel hænger det aldrig sammen.

Ommer! ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Priserne varierer selvfølgelig og vi oplyser jo priser fra :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Hej Lars

Priserne varierer selvfølgelig og vi oplyser jo priser fra :) 

Jeg tror egentligt at pointen var at forskellen mellem den oplyste pris og den reelle pris, er rigtig dårligt for din konvertering. Folk vil nok føle sig røvrendt over at have spildt deres tid med at kigge efter en pris de praktisk talt ikke kan få, så måske ville der være flere penge at tjene hvis du på siden også havde realistiske priser, og ikke kun best case scenario-priser :-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Sasa Kovacevic:

Hej Lars

Priserne varierer selvfølgelig og vi oplyser jo priser fra :) 

Jeg tror egentligt at pointen var at forskellen mellem den oplyste pris og den reelle pris, er rigtig dårligt for din konvertering. Folk vil nok føle sig røvrendt over at have spildt deres tid med at kigge efter en pris de praktisk talt ikke kan få, så måske ville der være flere penge at tjene hvis du på siden også havde realistiske priser, og ikke kun best case scenario-priser :-)

Det kan sagtens være, at du har ret.
De priser vi oplyser er kun 1 vej og selvfølgelig best case scenario priser.

Men hvad synes I? Burde vi oplyse tur/retur eller envejs? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Men hvad synes I? Burde vi oplyse tur/retur eller envejs? 

Begge dele. Hvis folk leder efter en tur/retur pris og opdager at den koster det dobbelte af hvad der står oplyst på din side, vil de aldrig købe den. Omvendt, hvis de leder efter en enkeltvejs-billet, vil de ikke engang klikke på linket hvis det er prisen for en tur/retur der står oplyst. Derfor kan du slå to fluer med et smæk ved at vise begge dele.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)