Det er en rigtig fin start på en hjemmeside og den er dejligt overskuelig, men som der også er blevet nævnt tidligere herinde, så tag og sats på et unikt design.
Jeg synes man skal opfatte sin hjemmeside/blog som en virksomhed, og hjemmesiden/bloggen er virksomhedens ansigt ud af til, derfor er det vigtigt at give så godt et indtryk som overhovedet muligt fra starten, fordi det er i første omgang dét der sælger varen. Derefter kigger folk så på indholdet af hjemmesiden.
Man kan sagtens finde en fornuftig pris på et design der er flot og holdbart og gøre din hjemmeside endnu mere personlig og troværdig ikke desto mindre.
Mvh.
Rasmus M.
Smid mig en PM, så kan vi finde ud af noget med et eventuelt design.
Jeg ville lave den mere lysegrøn - den er lidt for mat.
Derudover vil jeg også fjerne alle de muligheder du har på siden for at dele et indlæg på div sociale medier. Tror ikke der er særlig mange, der benytte sig af det og da du ikke tjener penge på det, vil jeg fjerne det og sætte mere fokus på køb knappen.
Jeg ville også blive glad, hvis i gad synes godt om min Facebook side, så jeg kan nå de 25 brugere der skal til for at få http://facebook.com/Boldeksperten