Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit affiliate site - Boldeksperten.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her for ikke så lang tid siden startede jeg Boldeksperten.dk, da jeg selv interessere mig for fodbold, og derfor godt kunne tænke mig at videre formidle gode tilbud og nyheder på fodboldudstyr.

Siden er en affiliate side, hvor jeg primært kigger på diverse sportsshops, og hvis jeg så finder et godt tilbud, så ligger jeg et indlæg op omkring det emne

Jeg vil gerne have feedback på, hvad jeg kan gøre bedre, og hvad det er godt gjort osv. på min side omkring fodboldudstyr.

Jeg har lavet et par prissammenligninger, og prøver på at holde det på omkring et indlæg om dagen.

Dette er mit første affiliate projekt, og overvejer at starte et lignende op, hvis det her bliver godt.

På forhånd tak.

Mvh.

Frederik Storm

Boldeksperten - Din genvej til fodboldudstyr

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:46

Jeg syntes personligt du har lavet en flot side den er let at manøvrere på, overskuelig og  svarer lynhurtig på min computer. dejlig lys og imødekommende.

Dog syntes jeg ikke om undertitlen  ( Alle de nye nyheder og tilbud på fodboldudstyr ) = nye nyheder lyder mærkelig men måske bare mig og en header med fodbolde, støvler som viser det er sportside vil heller ikke skade efter min mening.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:16

Den kan du godt være stolt af, rigtig flot stykke arbejde. Siden er dejlig overskuelig og nem at læse. Godt arbejde - keep up the good work :)

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:20

Den er fin og overskuelig, men er det ikke bare det wordpress template man ser overalt? :)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:23

Jeg er enig med Brian, det ser fint ud og er nemt at finde rundt i, men det er samme hjemmesidedesign som tusindvis af andre wordpress sider. Der er vist ret mange der bruger den template.

Det kan så både være godt og skidt. Genkendelighed er fint, men måske skal du finde noget der kan sætte dit særpræg på designet så man husker det fx: "nå ja, det er den side med den grønne gulerod" osv...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

Mere frem med køb produkt klik her , det er lidt svært at finde linket på flere af undersider til den anden side , hvor man kan købe varen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:46

Hej Frederik.

Et fint koncept. Men jeg ville vælge et andet design og evt. få designet et unikt banner, så siden virker mere troværdig.

Samtidig ville jeg også sørge for, at lave mere call-to-action på siden. Tjek nogle af de mange gratis knapper, du kan hente igennem Partner-ads her:

http://www.partner-ads.com/dk/webhjoernet_downloads.htm

Held og lykke med projektet Smile

Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 03:49

Hej,

Jeg har også lige startet min første affiliate side, for ikke så langtid siden, og det ser ud til at vi har den samme Template, synes den er fed. synes din side ser rigtigt godt ud. :)

Du kan se min side her

Mvh

isak.. :)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 07:02

Hej allesammen.

Tak for feedback det er jeg glad for.

Jeg tror jeg vil prøve at lege med farverne på templatet, samt lidt setup'et :-) 

Med hensyn, til sådan nogle call2action knappet. Skal jeg lave en Køb nu i bunden af hvert indlæg eller? :-)

Mvh.

Frederik Storm

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 13:37
Nogen andre der har lyst til at give lidt feedback?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)