Siden er en affiliate side, hvor jeg primært kigger på diverse sportsshops, og hvis jeg så finder et godt tilbud, så ligger jeg et indlæg op omkring det emne.
Jeg vil gerne have feedback på, hvad jeg kan gøre bedre, og hvad det er godt gjort osv. på min side omkring fodboldudstyr.
Jeg har lavet et par prissammenligninger, og prøver på at holde det på omkring et indlæg om dagen.
Dette er mit første affiliate projekt, og overvejer at starte et lignende op, hvis det her bliver godt.
Jeg syntes personligt du har lavet en flot side den er let at manøvrere på, overskuelig og svarer lynhurtig på min computer. dejlig lys og imødekommende.
Dog syntes jeg ikke om undertitlen ( Alle de nye nyheder og tilbud på fodboldudstyr ) = nye nyheder lyder mærkelig men måske bare mig og en header med fodbolde, støvler som viser det er sportside vil heller ikke skade efter min mening.
Jeg er enig med Brian, det ser fint ud og er nemt at finde rundt i, men det er samme hjemmesidedesign som tusindvis af andre wordpress sider. Der er vist ret mange der bruger den template.
Det kan så både være godt og skidt. Genkendelighed er fint, men måske skal du finde noget der kan sætte dit særpræg på designet så man husker det fx: "nå ja, det er den side med den grønne gulerod" osv...
Jeg har også lige startet min første affiliate side, for ikke så langtid siden, og det ser ud til at vi har den samme Template, synes den er fed. synes din side ser rigtigt godt ud. :)