Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MM survey KILLING ME!!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har med stor irritation modtaget mails, nogle dage helt op til 5 gange fra "MM surveys".

Har søgt frem og tilbage, kan ikke finde ud af hvem der står bag dette sindsyge SPAM projekt!

Jeg var i tvivl om jeg skulle poste denne under "annoncehajer og andre svindlere" eller her.

Virkelig frustrerende! Ingen som ved hvor eller hvordan jeg afmelder mig dette spam netværk???!!

Ellers:

Ejeren af Mailinglist.dk er jo med herinde, vil du ikke nok fortælle mig hvem som gemmer sig bag dete navn, jeg ønsker blot at afmelde mig deres netværk - som jeg i første omgang ikke forstår hvordan jeg er kommet ind i!?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Der var engang en laaaaaang undersøgelse med titlen "Alle vinder". Det eneste man vandt var selvf. et gavekort til M1-mobiltelefoni, som enhver kunne få ved at skifte mobilselskab. Jeg kørte af nysgerrighed spørgeskemaet igennem og svarede konsekvent nej til samtlige deres forsøg på at sælge noget og få lov til at sende mails - der kom dog en enkelt eller to alligevel.

Kan du huske at have deltaget i den?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:11
Hvem bliver ikke fristet af en gratis bil, båd, hus, have? - tid til at grine :)

Men én gratis gave taler jo altid for sig selv.

Jeg var dog MEGET omhyggelig med at sige nej tak til ALT som de spurgte om, men om de til sidst i undersøgelsen har skrevet at de forbeholdte sig retten til at fremsende mig nyhedsbreve skal jeg ikke kunne sige - men en helvedes lille skrift så!

Ved du Tommy, eller nogen andre hvordan jeg slipper for denne bunke SPAM mails? - udover spamfighter! ;)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:41
Hvis i skulle gå hen og finde en løsning så jeg jeg meget gerne informeres.
Jeg kan slet ikke gennemskue hvordan jeg kommer ud af det.
Der står at man kan få adgang til at ændre sine brugeroplysninger, ved at logge ind på sin profil. Problemet er bare at jeg ikke aktivt har lavet min profil, så jeg har ikke det fornødne password.

Peder

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:44
Jeg har fuldstændig samme problem. Virkelig ærgeligt! Har selv brugt mailinglist.dk - mon det er én fejl?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Jeg var sikker på at det var spam, så jeg brugte en e-mailadresse til formålet :)

Det var dog virkelig en fusker mail, de prøvede vha. en enkelt checkbox at få en til at købe alt mulig lort med masser af betingelser skrevet med småt... tvivler på at det kan være lovligt. De brugte meget det der med "Køber du sommetider DVD''er?: Ja", og derefter: "Kunne du tænke dig 5 film for 50 kroner? Derefter forpligtiger du dig til 6 film af 350 stykket".

Det var generelt noget fusk, men de har nok tjent nogle gode penge. Der var sikkert ingen reel præmie og de fik en masse kontaktoplysninger på en. Tror det var en cash-cow.
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:08

Ejeren af Mailinglist.dk er jo med herinde, vil du ikke nok fortælle mig hvem som gemmer sig bag dete navn, jeg ønsker blot at afmelde mig deres netværk - som jeg i første omgang ikke forstår hvordan jeg er kommet ind i!?
På forhånd mange tak for hjælpen.

Det er MMMedier.dk som står bag den omtalte mail, de kan kontaktes på mail[snabela]mmmedier[dot]dk - De skal naturligvis afmelde jer ved en henvendelse.

I kan også afmelde Jer igennem vores websitehttp://userservice.mailinglist.dk - Godkend jeres e-mail og log ind med det password I får, der kan I afmelde jer de lister I er på, I kan også vælge at tilmelde jer "robin-listen" som gør at I ikke vil modtage yderligere mail overhoved fra systemet, det betyder dog at I ikke kan modtage fra hverken MMMedier eller andre website som sender igennem mailinglist.dk som bliver flere og flere :)

Vi anbefaler derfor at I kun afmelder jer listerne og beder eks. MMMedier om at afmelde jer deres database via ovenstående e-mail

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)