Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til en modeblog?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David!

Ja det er rigtigt, at jeg bruger Surftown men det er lige præcis den guide jeg har brugt, men jeg må have gjort noget forkert.
- Så det skal jeg ikke til at makke i.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 14:03

Mærkeligt, den virkede fint for mig.

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:16

Hej Rasmus, 

Først og fremmest tillykke med din blog, det er et fedt intiativ og jeg er sikker på at det nok skal blive et spændende projekt at arbejde med fremover! 

Men, som der tidligere er blevet sagt bør du kontakte nogle venner eller bekendte som måske kunne hjælpe dig med at lave et grafisk layout til din blog, da det er med til at give et professionelt indtryk. Der er rigtigt mange der går op i det æstetiske når de går ind på en blog om mode, fordi de forventer at få en opdatering om hvad der sker, og hvad der er smart for tiden. Samt gode råd til at blive mode-rigtig på. 

Så find nogle gode billeder eller tag nogen selv, smid dem op på bloggen og giv en uddybende kommentar eller analyse af et eller flere produkter, del din viden og dine tanker omkring det. Folk vil gerne læse noget hvis de kan mærke forfatterens begejstring for at skrive om emnet.

Held og lykke med det. 

Mvh.

Rasmus M. 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 14:29

Hej igen!

Jeg har forsøgt nu, og jeg tror det virker.
- Bare lige vær opmærksom på at man ikke kan flytte filer i FTP'en hvis man bruger Firefox ;-).

Rasmus
Tak for rådene dem vil jeg tænke over når jeg skriver mine indlæg, tusind tak:)!

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)