Hej alle! Jeg er ufaglært freelance grafiker og er ved at opbygge en lille referenceliste. Jeg har allerede nogle ting fra mine faste arbejdsgivere, men vil gerne have nogle flere ting at vise frem. Du kan læse lidt om mig og se de få ting jeg har lavet på www.hansb.dk Hvis du er interesseret, kan du bare kommentere indlæget her, så vil jeg vurdere om det er noget jeg også ville være interesseret i :-) -Hans |
Gratis grafisk arbejde tilbydes!
Jeg får nok brug for noget grafiker hjælp til min virksomhedsopstart. Min mål er at kunne sælge en anderledes reklamekuglepen hvor man kan trække en reklamebanner ud. Derfor for jeg brug for hjælp til at designe min egen og forhåbentlig få en masse kunder på det. Hjemmesiden er slet ikke helt færdig endnu, men gik lidt på den alligevel. Kuglepenflyers.dk Mvh Tom |
Hej Tom, den er sgu da skæg. Hvad skal du bruge af grafisk hjælp? Jeg vil da meget gerne høre mere om dit produkt... Både mht. til evt. hjælp og måske køb skriv evt. til brian (snabela) fioniaweb . dk |
Har ikke lige brug for arbejde, men synes lige jeg vil sige, at det grafiske du har på din side nu ser rigtig pænt og prof ud. Mon ikke der nok er nogle, der skulle kunne bruge dine kompetencer. Tænke jeg godt må rose, når det er søndag! |
Hej Hans.
Kunne du tænke dig at lave en logo til min nye hjemmeside som indeholder sport odds forslag, inkl en reklame banner..? |
Hej Hans og velkommen til Amino. Jeg kunne da godt bruge noget smartere i toppen af min hjemmeside/blog www.pengekabalen.dk, måske et logo i stedet for bare domænenavn. Håbr at høre fra dig. Michael |