Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAYDAY min søn ønsker sig en "OnePiece"!!!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Og vil lige sige at Jumpin "kun" koster 800 kroner. :-)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 15:32

Jeg så her forleden dag - Tror det var på tv2, en historie om en en dansk gut der var bosat i Hollywood og solgte alle disse "dragter" til de kendte derovre. Der er vidst nok en musik video med en berømt kvindelig sanger (kan ikke huske hvad hun hedder:)) der har sådan en på i videoen.

Så ja, det er vidst moderne, men jeg tror jeg holder mig til det mere "tidsløse" tøj design - Skjorter og bukserWink 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 10:56

Jeg kan godt se at jeg nok ikke slipper for, at købe en oversize sparkedragt til knægten. Farmor har ellers sagt at hun godt kan sy en til ham meeeeeen, det er lissom bare ikk lige helt det samme vel - "Gamle tosse" blev der sagt ;)

Go søndag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

Ja det er sjovt med de OnePieces. De er mest kendt i Sverige/Norge. Mest fordi at de har tilbudt unge bloggere som VOE osv. En eller flere Onepieces, gratis! 

Onepiece-konceptet er blevet ret så stort. Men ærlig talt: Jeg vil aldrig gå ud i offentligheden iført sådan en. 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:12

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror sgu min søn ville synes far var DYBT pinlig, hvis jeg lige fiskede sådan en sparkedragt til voksne ud af skabet om morgenen inden jeg følger ham i børnehave. Aldrig i livet om jeg ville have sådan en på! Men, ja der skal nok være en kvindelig rapper et sted i USA, der har gjort dem populære. Jøsses, hvor føler jeg mig gammel nu.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:44

Der er to muligheder når man udsættes for lemming mentalitet:

1) Forarges og mene at nu må bunden være nået

2) Finde ud af hvordan man tjener penge på lemmingerne

Sorry!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Både min kæreste og jeg har sådan en (jeg sidder faktisk i min lige nu). Det er uden sammenligning det bedste jeg har brugt penge på i meget, meget lang tid!

Bevares - den benyttes udelukkende indenfor hjemmets fire vægge... Men den er helt fantastisk at slaske rundt i om søndagen eller lignende. Hverdagstøj? Nej! Perfekt til afslapning derhjemme? Ja!

Køb en - du blir' glad for den!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:55

Jamen... Hvad er der nu galt med pyjamas-bukser og en plettet t-shirt?! Jeg rører aldrig en af disse dragter heller - som larsholmgaard skriver, så synes jeg simpelthen det vil være for pinligt.

Nej tak siger jeg bare, så hellere gå nøgen!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)