Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

jeg har tidligere været selvstændig webdesigner og vil prøve igen. Jeg har startet stille og roligt op med en enkel website, ikke det vilde, men det kunne være meget rart at høre hvad andre syntes :)

http://www.chilipixel.net

vh Frank

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 20:22

Hej Frank,

Det er betydeligt sværere at læse teksten, hvis der er grafik bag teksten. Hvis folk skal læse teksten, uden det bliver for besværligt, bliver du nødt til at have grafikken et sted hvor der ikke er tekst.

Mvh.

Christian Van

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 20:24

Hej Frank,

jeg beklager, men det er ikke noget der tænder mig. Farverne bliver for primære og der er ikke noget elegant eller nytænkning, der gør at jeg synes at du absolut må være min nye web-designer.

Selv som amatør kan jeg se, at det ikke har taget mange minutter at stykke sammen (det har det muligvis, men det ser ikke sådan ud for mig).

Den blå farve gør sort tekst svær at læse - igen - hvor meget er der tænkt over det?

Jeg savner simpelthen at du viser, hvad du kan.

Hvad med nogle case-stories?

Og så en lille ting. På min browser (mozilla), ser æ,ø, og å forkert ud.

God vind ellers med det!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:25

Der er for lidt tekst. 
Den er meget simpel, og man kan læse det hele på en side.
Mange webbureauer laver meget simple hjemmesider. Det er også fint nok (jeg foretrækker dog mere tekst, som du også kan se på linde-media), men der er FOR lidt tekst på din. Derudover bliver det også meget svært for dig at have en bred vifte af keywords på din hjemmeside, når du kun kan have tekst på EN side. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

tak fordi i gad svare

ved godt at farven og teksten er lidt svært at læse, men også kun lidt fordi kontrasten mellem lys og mørk er egentlig ok. bedre end at læse hvidt på sort anyway

Jeg har startet stille og roligt op derfor har jeg ikke lavet en stor side, men kommer med tiden.

Christiane, en del kritik syntes jeg nu, kan ikke give dig helt ret, måske at grafikken ikke er fængende, men det er da lidt originalt, ideén er vigtigere end at selve grafikken sprudler i øjnene, og ideen er sådan set ok efter min egen mening, det spiller da

tak for lidt krit, kan altid blive bedre 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:54

Jeg foreslår at lave en simpel og lige til video hvor du forklarer hvad du laver...

Thats it - cleen and simpel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03

Det må være en ommer baggrund gør det svært at læse teksten intet forståeligt står på siden og hvordan kontakter man dig mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:05

Enig med alle andre i denne tråd. Du bliver ikke min leverandør på det tynde grundlag.

Du mangler et nutids-r under Logo Design, Vi leverer, og der mangler et komma et andet sted og du har kommaer, hvor de ikke hører hjemme.

Med en side med så tyndt indhold, er den nok heller ikke svær at validere på w3.org, så du behøver måske ikke ligefrem reklamere med det?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23

presta:

Med en side med så tyndt indhold, er den nok heller ikke svær at validere på w3.org, så du behøver måske ikke ligefrem reklamere med det?

Big Smile var også min tanke...

Kan faktisk godt lide små og enkle sider, men denne her er altså alt for pauver og slet ikke en grafiker værdig...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

mikael  forstår intet af din kritik, bruger du stadig netscape? presta konstruktivt, w3c er selvfølgelig bare ligesom alle andre og jeg kan kode.

det var nu også en small opstart, det skrev jeg behøves ikke skrive 14 gange den mangler indhold Skype-CoolSmile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)