Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min url på google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Forleden opdagede jeg at jeg unde mine firmaoplysninger havde skrevet Din Cigaret istedet for din eCigaret og google havde så indikseret den til Din Cigaret. Det rette jeg til Din eCigaret og se så hvad der skete. Prøv at søg på google under ecigaret (i et ord). På første side ser du Din Cigaret og nedenunder Din eCigaret og de er linket forskelligt. Henholdsvis til www.din-ecigaret.dk og www.din-ecigaret.dk/shop/cms-eCigaret-Fordele.html 

Den er altså linket til en underside. Hvordan er det sket mon?

En anden ting er at selvom jeg nu har fået din-ecigaret redirected til www.din-ecigaret.dk så får jeg stadig den her streng på i enden /shop/frontpage.html. Kan jeg ikke få den fjernet med fordel?

Håber nogen kan være behjælpelig her:))

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:15

Det er to forskellige sider, du kan ikke regne med at Google indexere alle sider samtidigt. Når du har ændret det på din forside, skal det nok blive ændret i Google.

Jeg vil dog anbefale dig at finde på nogle bedre titler, det er et vigtigt skridt for at forbedre din placering i Google.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:17

Kan du uddybe hvad du mener med titler? Jeg har prøvet at få andret den info der står under Din eCigaret på google. Men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg gør det  i min backend hos dandomain.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 17:39

Det der er markeret med rødt, vil du gerne ha ændret til det samme med grønt?

Når du klikker ind på det "røde" link, så kan du se din titel her:

Det betyder at du har ændret din sidetitel på din hjemmeside, Google har bare ikke "registreret" dette. Det kommer helt automatisk, næste gang Google kigger forbi den side du har rettet det på.

Dog vil jeg til hver en tid anbefale dig at få mere spændende titler på dine sider. Du skal huske at denne titel for det første, er den folk ser i Google. Den skal være spændende, og have noget call2action i sig. Du skal have brugerne videre fra Google og over på din side.

Derudover bør din sidetitel være unik fra side til side, det går ikke at alle dine sider har en sidetitel der hedder "Din-ecigaret.dk" Dels for SEO, og dels for det jeg skrev omkring C2A og få besøgende videre fra Google.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:53

"Dog vil jeg til hver en tid anbefale dig at få mere spændende titler på dine sider. Du skal huske at denne titel for det første, er den folk ser i Google. Den skal være spændende, og have noget call2action i sig. Du skal have brugerne videre fra Google og over på din side.

Derudover bør din sidetitel være unik fra side til side, det går ikke at alle dine sider har en sidetitel der hedder "Din-ecigaret.dk" Dels for SEO, og dels for det jeg skrev omkring C2A og få besøgende videre fra Google."

har jeg forstået dig ret når du henviser til sidetitler som den beskrivelse der står under Din eCigaret. ? Eller mener du titlerne som de står på google , i dette tilfælde "Din Cigaret" og "Din eCigaret". I så fald hvordan mener du at jeg kan lave dem forskellige - jeg kan jo kun indsætte firmainformation 1 sted som google indexerer mig efter.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:24

Esben S. Schaarup:
har jeg forstået dig ret når du henviser til sidetitler som den beskrivelse der står under Din eCigaret. ? Eller mener du titlerne som de står på google , i dette tilfælde "Din Cigaret" og "Din eCigaret". I så fald hvordan mener du at jeg kan lave dem forskellige - jeg kan jo kun indsætte firmainformation 1 sted som google indexerer mig efter

Med titler - menes det der står aller øverst oppe i browser vinduet - når du står på varekortet i din backend - er det aller sidste punkt du skal udfylde under "beskrivelse" - du skal også arbejde med dine Metatag descriptions - det er den tekst der står under titlen på søgningerne - der skal stå en sælgende tekst som lokker den besøgende ind på dit site.

Feltet hedder "metatag beskrivelse" i din backend - lige over der hvor du skal skrive din side titel..

Din url med /shop/frontpage.html kan du desværre ikke ændre på - det er et levn fra tidligere tider hos dandomain, og lige meget hvad du gør så har dandomain sat et redirect op til denne adresse, så den må du affinde dig med...

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 18:32

Esben S. Schaarup:

har jeg forstået dig ret når du henviser til sidetitler som den beskrivelse der står under Din eCigaret. ? Eller mener du titlerne som de står på google , i dette tilfælde "Din Cigaret" og "Din eCigaret". I så fald hvordan mener du at jeg kan lave dem forskellige - jeg kan jo kun indsætte firmainformation 1 sted som google indexerer mig efter.

Hvis du kigger på de billeder jeg vedhæftede i mit tidligere indlæg.

Teksten der er i de to grønne områder er din sidetitel. Din sidetitel på Google opdateres efter hvad den er på din hjemmeside. (Det sker når Google vælger at besøge din side)

Din sidetitel skal du arbejde på iforhold til SEO samt brugervenlighed. Tænk på det som hvis du gik ind i supermarkedet, og der i alle afdelinger bare stod "Supermarked" så ville du ikke vide hvor du er henne. Du vil gerne have at der i mælkeafdelingen står "Mejeri og Ost" og at der i tøjafdelingen står "Textil" etc.

Den tekst der står under din sidetitel er din meta-description, denne er også vigtig, og giver dig mulighed for at udbyde din sidetitel og lave C2A - Tænk på det som hyldeforkanterne i supermarkedet, det er dem hvor der står "TILBUD 1 liter økologisk letmælk fra Danmarks mejeri monopol 6,95,-" De beskriver altså hvad denne side handler om, den skal også have folk til at klikke.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 18:44

Super! Nu er jeg med - meget pædagogisk med supermarkedet, det kunne jeg godt lide. Jeg går straks igang med at arbejde på det :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)