Min hjemmeside www.outletcity.dk har hele tiden ranket godt på google på flere forskellige keyword-phrases. Men da jeg vågnede op i morges var alle mine placeringer røget til aller bagerste side?
Eksempelvis "Tøj online" der lå jeg i bunden på side 1 nu jeg ligger nederst på bagerste side (side 59)
Hvad er der sket ?
Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.
Hvor længe har du været online med siden? Det er ikke unormalt for f.eks. nye sider at de ryger lige frem og tilbage i googles index de første optil 6-12 månder... Men ellers kan der være rigtig mange ting som spiller ind, - har du været gennem en større omlægning at sitet på det seneste, - fået nye url'er eller er er der sket andet som du lige kan komme i tanke om?
Jeg har været online med siden i ca. 2 måneder. Jeg har lavet en masse søgeoptimering som har påvirket siden positivt. Og Siden jeg fik de gode placeringer har jeg faktisk bare ladet siden passe sig selv (ca. 1 uges tid)
Men hvis det er google som har givet mig et "beginner boost" og så smidt mig tilbage nu, kan jeg så forvente at det går den anden vej igen?
Syntes det er ekstremt vildt at jeg er havnet på aller bagerste side
Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.
Jeg kan godt se du har været flittig - også med at hente backlinks, - måske har du også været lige flittig nok på det sidste, og får nu måske lidt straffen for at "spamme", -linkbuilding skal laves med lidt varsom hånd... så prøv måske at holde lidt igen, og se om du ikke begynder at kravle op af igen om en uges tid... og husk - SEO tager tid - masser af tid - og regn stadig med at der kan altså sagtens gå ihvertfald 4 månder endnu, før du sådan for alvor finder dit leje... For der er ikke sådan noget umiddelbart ellers der lige springer faretruende i øjnene - på mig ihvertfald... (hvad jeg mere synes du skal kigge på - er måske at få en "mouseover-effekt på din "købsknap" jeg får ikke fornemmelsen af at der sker noget når jeg kører hen over, - evt gi' den lidt "bubbel-effekt" så jeg ikke er i tvivl om at det er en købsknap - men det var da vist lige lidt "off-topic...:S)
Jamen det kan godt være jeg har været lidt for flittig ang. seo. :) Men jeg håber du har ret hehe.
Jeg kan godt se hvad du mener med køb-knappen, det var vidst en smutter. Har ellers prøvet at være efter de små detaljer ;) Men det er altid godt med nogle friske øjne når man stirrer sig blind hehe..
Mange tak for hjælpen
Forsætte bare med at videre formidle din hjemmeside , for alle nye hjemmesider kommer rimeligt højt op tit i starten og går meget meget normalt ned ad igen og meget meget normalt op igen eller beholder den lavere placering den har fået nu
Husk alle der linker til skal være unikke links beskrivelser og lav gerne lange beskrivelser
Skal være meget mærkeligt vis alt laves som godt håndværk at man laver for mange links
Dog husk ikke tilmeld dig de steder hvor man får f.eks. 1000 links for 9.99 dollars, det giver ikke ligefrem en hjælp
husk lav godt unikt indhold på siden og tilføj løbende gerne mere og opdatere siden løbende, branches bedste side så får andre tit lyst til at linke til denne side www.outletcity.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når jeg ser i din kilde kode kan jeg se omkring 1000 links, men når jeg ser på din forside er der kun en 25 stykker eller der omkring, desuden linker mange af de interne links til tomme undersider på din side.
Udover dette er meget af det tekniske i orden. - Du har ikke keywordstuffet, du har tøj online i titel, beskrivelse og overskrift, og du har en pæn del links ind fra forskellige kilder som ser naturlige ud, stor ros for det.
Du har brugt de samme produktbeskrivelser, som de butikker du linker til, hvilket vel bliver betragtet som duplicate content. Hvis du ser det fra Googles synsvinkel, så er din side jo egentlig bare lidt infrastruktur der fører frem til et væld af indhold, der også findes hos andre sider, med mere credibility end din egen.