Hvis man ringer meget ud til lande som Frankrig, Tyskland, Spanien og Italien, hvilken løsning er bedste og billigste?
Jeg har selvfølgelig en internetforbindelse derhjemme, der kan bruges til dette formål, men min erfaring er, at det kniber med det tekniske, idet kvaliteten af samtalen ikke altid er optimalt via nettet. Jeg bruger fx 12Voip til samtalerne, men er ikke 100 procent overbevist.
Du kan evt. tjek prisen på onfone.dk jeg er meget glade for dem da jeg ring meget til Vietnam fra mobilen.
En andet løsning kan være voipbuster.com. De har en dansk nummer du kan ring til, og derefter taster du det udenlandsk nummer du ønsker at ring. Nogle land er gratis, og andre land koster meget billigt.
Ja udlandet er så dyrt..:-) Men vil sige lebara når jeg ikke sidder på kontoret, men ellers har jeg købt et nummer ved skype og en verdenspakke, det koster noget med kr. 800.- om året så kan folk ringe til mig fra alm telefon til mit skype nummer og jeg kan ringe gratis til alle fastnet telefoner i hele verden, mine udgifter er fldet fra 6-8 kilo om mdr. til omkring 2 kilo så jeg er bare glad..