Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billigste telefoni til udland

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ringer meget ud til lande som Frankrig, Tyskland, Spanien og Italien, hvilken løsning er bedste og billigste?

Jeg har selvfølgelig en internetforbindelse derhjemme, der kan bruges til dette formål, men min erfaring er, at det kniber med det tekniske, idet kvaliteten af samtalen ikke altid er optimalt via nettet. Jeg bruger fx 12Voip til samtalerne, men er ikke 100 procent overbevist.

Hvad kan der bruges med fordel?

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:21

Vi bruger Vopium :)

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 12:25

Hej Kaare,

det vil jeg kigge nærmere på. Tak for tippet.

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 12:29

kan se at jeg skal downloade noget på min mobil for at det fungerer. Det går desværre ikke med den mobiltelefon jeg løber rundt med... :-(

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:42

Jeg bruger Lebara, og skype

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:42

Du kan evt. tjek prisen på onfone.dk jeg er meget glade for dem da jeg ring meget til Vietnam fra mobilen. 

En andet løsning kan være voipbuster.com. De har en dansk nummer du kan ring til, og derefter taster du det udenlandsk nummer du ønsker at ring. Nogle land er gratis, og andre land koster meget billigt.  

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:00

Hej

Ja udlandet er så dyrt..:-) Men vil sige lebara når jeg ikke sidder på kontoret, men ellers har jeg købt et nummer ved skype og en verdenspakke, det koster noget med kr. 800.- om året så kan folk ringe til mig fra alm telefon til mit skype nummer og jeg kan ringe gratis til alle fastnet telefoner i hele verden, mine udgifter er fldet fra 6-8 kilo om mdr. til omkring 2 kilo så jeg er bare glad..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:37

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)