Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit tænkt på om det er muligt at lave noget fælles markedsføring for helt små virksomheder. Det kunne fx. være en fælles henvendelse til en der laver telemarketing eller andet.

Selv skal jeg blot have nogle få kunder, og skal derfor ikke selv have sat det helt store igang, så hvis man er nogle stykker der er i samme situation, står man vel også stærkere forhandlingsmæssigt hvis et fx TM bureau skal ringe rundt for flere små....?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:53

Problemet er jo at et telemarketingbureau skal tilpasse servicen til den individuele virksomhed og produkt, så kommer der 5 forskellige kunder, så er det 5 forskellige arbejdsopgaver. Det tvivler jeg på nogen ville gide at nøjes med 1 gang betaling for. ;-)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:09

Oscar Eg Gensmann:

Problemet er jo at et telemarketingbureau skal tilpasse servicen til den individuele virksomhed og produkt, så kommer der 5 forskellige kunder, så er det 5 forskellige arbejdsopgaver. Det tvivler jeg på nogen ville gide at nøjes med 1 gang betaling for. ;-)

Korrekt.

/JG

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:09

For mit vedkommende vil jeg tro at der ligger ca. 4-5 timers arbejde ved at ringe potentielle kunder op. Er det for lidt for et TM bureau?

Og hvad koster det?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:21

Der er ingen TM-firmaer der bruger tid på en opgave, der lønner dem i 4-5 timer. Alene det at udvikle en form for salgstale til opgaven tager mere end 4-5 timer.

/JG

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)