Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ad-Words opstarts hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har sprurgt om dette før for længe siden, men jeg kan ikke finde den post - så derfor nu igen:

Jeg har lige idag fået et gavekort på 650.- fra Google Adwords - og denne gang tror jeg jeg vil prøve - men jeg har ikke rigtigt nogen idé om hvordan man gør og om det overhovedet kan betale sig?

Jeg har et lille freelance designfirma - og dem findes der jo omtrendt en halv milliard af i forvejen - så hvordan kan jeg differentiere mig - eller kan jeg lige så godt opgive det?

Jeg kan ikke konkurrere på prisen (iforhold til de allerbilligeste konkurrenter, ihvertfald) - men jeg synes nu godt - sagt i al beskedenhed - at jeg kan være med, når det handler om kvalitet/pris; men hvordan pokker kan man kommunikere dét via Adwords?

Design er jo en meget umiddelbar og 'luftig' ting.. Det er vel nemmere og bedre til at bruge AdWords, hvis man f.eks. sælger blå sokker eller ting i litermål?

Alle gode råd er velkomne :)

Mvh David
_

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:54

Hej David,

Det lyder som et rigtig spændende projekt.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang, da jeg selv har stået i samme situation som dig.

Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere om, hvordan du kommer bedst i gang.

DBH

Morten Dal

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 20:05

Hej Morten

Tusind tak, men jeg vil nu prøve at gøre det selv i første omgang, da det ikke er noget jeg desværre kan bruge særligt mange penge på.

Desuden kunne det vel også være rart for andre aminoer i samme situation, hvis vi kunne lave et lille 'AdWords start-kit for 'spøjse' virksomheder', her :)

David
_

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 16:19

Hej.

Jeg lytter lige med her, kunne os godt bruge et startkit til AdWords. 

Da jeg brugte en gavekort til det i sin tid,  ingen effekt.

Så en startkit ville være super. Smile

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 16:48
Hvis du ikke har nogle erfaringer med google adwords, kan det hurtigt blive meget dyrt.

Men i bund og grund handler det jo bare om at oprette en annonce, skrive en god salgstekst og finde på en masse søgeord. Du kan dog ikke undgå at skulle bruge en masse penge på en masse trafik, for at se hvilke ord som sælger bedst - dette kræver dog, at du har en form for tracking på din hjemmeside, så du kan se hvilke ord som konverterer til salg/henvendelser.

Jeg vil anbefale dig at få et adwordsbereau til at hjælpe dig og ofre de 4-5.000 som det koster. Jeg har selv benyttet mig af Analyzers som fik reduceret mine adwords-annonceringer med 30-40%. Er nu blevet rimelig gode venner med Mehmet derinde fra, så spørg efter ham, og sig at du er blevet henvist af Andreas, og at han skal give dig en super pris :-)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:28

Andreas Krickhahn:
Jeg vil anbefale dig at få et adwordsbereau til at hjælpe dig og ofre de 4-5.000 som det koster. Jeg har selv benyttet mig af Analyzers som fik reduceret mine adwords-annonceringer med 30-40%. Er nu blevet rimelig gode venner med Mehmet derinde fra, så spørg efter ham, og sig at du er blevet henvist af Andreas, og at han skal give dig en super pris :-)

Hvordan fungerer de der adwords bureauer? jeg har hørt/læst et eller andet sted at mange af dem laver anoncerne via deres egen konto således at man ikke selv kan kan oertae styringen bagefter

Hvordan er din erfaring med det?

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:33

Søde venner. Jeg prøver at tage kontakt til Google her i Danmark, for at høre..

Jeg lover, at jeg nok skal fortælle hvordan det går OG, at jeg ikke vil bruge en krone mere end de 650.-, som jeg har fået et gavekort på, før jeg kan se det virker.

I mellemtiden må jeg jo reklamere 'analogt' her: www.davidchristensen.dk - et sted du kan få god design i alle afskygninger - fra et lille umiddelbart logo til en større analyse omkring din virksomheds 'personlighed' og deraf uudnyttede potentialer.

Det handler om at finde-på!

Kh David
_

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:39
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 02:43

Kære Suzanne

Tusind tak for sit link - det var nok noget af det jeg søgte; men kors, hvor er det en meget lidt inspirrerende tutorial.. Hvis du tilfældigvis arbejder hos Google, så vil jeg gerne forslå mig selv som én, der nok 'nemt' vil kunne lave en mere inspirerende tutorial :)

Også alt godt til dig ,)

David

telv en, der 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:59

Jo, det kan du godt have ret i, David. Men det hjalp mig meget godt i gang, efter jeg havde lært at abstrahere fra det noget montone stemmeleje Smile

Bedste hilsner fra Suzanne

Blinkesko.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)