Hej Aminoer Jeg har sprurgt om dette før for længe siden, men jeg kan ikke finde den post - så derfor nu igen: Jeg har lige idag fået et gavekort på 650.- fra Google Adwords - og denne gang tror jeg jeg vil prøve - men jeg har ikke rigtigt nogen idé om hvordan man gør og om det overhovedet kan betale sig? Jeg har et lille freelance designfirma - og dem findes der jo omtrendt en halv milliard af i forvejen - så hvordan kan jeg differentiere mig - eller kan jeg lige så godt opgive det? Jeg kan ikke konkurrere på prisen (iforhold til de allerbilligeste konkurrenter, ihvertfald) - men jeg synes nu godt - sagt i al beskedenhed - at jeg kan være med, når det handler om kvalitet/pris; men hvordan pokker kan man kommunikere dét via Adwords? Design er jo en meget umiddelbar og 'luftig' ting.. Det er vel nemmere og bedre til at bruge AdWords, hvis man f.eks. sælger blå sokker eller ting i litermål? Alle gode råd er velkomne :) Mvh David
|
Hej David,
Det lyder som et rigtig spændende projekt.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang, da jeg selv har stået i samme situation som dig.
Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere om, hvordan du kommer bedst i gang.
DBH
Morten Dal