Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Manager Søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

VI har udviklet et spændende software program til e-commerce virksomheder. Vores Målgruppe er E-commerce virksomheder på alle markeder. (primært USA og Europa).

Da jeg ikke har den store indsigt i Affiliate strategier søges en dygtig affiliate manager der kan varetage denne del, vi har et inhouse system og CJ afventer.

Kast en mail :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:48

Hvor i landet er arbejdspladsen?

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 18:52

Der er desværre ikke tilknyttet kontorplads til opgaven :)

Vi arbejder via nettet, og vi sidder alle hjemme.. Primært i "udlandet" egentlig.

Så der er frit valg :)

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 20:34

Der må da være en affiliate ekspert her på amino.. der tør tage udfordringen op og som har den fornødne erfaring med affiliate programmer i USA og resten Europa ? Eller skal jeg virkelig ud på en af de internationale freelance portaler og finde en Inder eller Thai... ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:36

Er det en fuldtid/deltid/freelancer (timer) du søger?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:36

Hej,

Vi er interesseret i denne opgave, kunne vi drøfte nærmere pr. mail eller telefon?

Send gerne en mail til info@tk-datateam.dk

DBH

Morten Dal

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:44

Jeg synes også der mangler lidt grundlæggende info om hvad opgaver jobbet indeholder, hvad arbejdstiden er og hvad i forventer jer af jeres kommende manager?

Derudover så må man gå ud fra kommunikation med resten af holdet i udlandet også er noget der er noget af, så hvornår på døgnet er der briefinger m.v.? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 21:01

Hej Martin

Jobbet indholder de opgaver en affiliate manager skal kunne håndtere for at styre en kampagne på flere markeder. Det vil sige et grundlæggende kendskab til de forskellige kanaler, herunder hvilke der egner sig bedst til at ramme vores Målgruppe (ecommerce).

Udvikling af bannere, etc bestemmes i samarbejde med affiliate manager.

Vores interne salgs strategi består af 3 forskellige Grupper, Strategic partner, Ecommerce partner og Affiliate.

Umiddelbart var mit udgangspunkt at have Strategic partner og e-commerce partner tilknyttet vores interne affiliate program. og så f.eks. bruge CJ til de mere generelle affiliates konti - men er ikke ekspert på det område og har desværre ikke tiden til at sætte mig ind i det.

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 21:03

Hej Morten

Har i erfaring i int. affiliate programmer ? :)

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 22:20

Hej Martin

Fik ik lige svaret på dit andet spørgsmål. Vi er på stortset 24 timer i døgnet (med et mindre gab fra 12 til 05 om natten).

Der vil naturligvis være diverse briefinger, men ikke dagligt i forbindelse med markedsføring, det skal kunne køre som en selvstændig enhed.

Jeg har udviklingen primært i Europa, og vores tjenester bliver produceret af udviklere i Bolivia.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)