På opfordringer fra jer har jeg nu fået omstruktureret http://miamisobe.dk til et mere indbydende layout. Til dem som ikke så siden før kan jeg oplyse at vi kørte med et almindelig wordpress layout ligesom mange andre blog.
Brian Brandt har hjulpet til med valg af nyt layout/tema, samt har han forestået omkonverteringen til det nye setup. Kan kun anbefale Brian da han yder en super god service, og nej, jeg har ikke fået penge for at skrive dette.! :-)
Men tag et kig og kom endelig med feedback om i ser anderledes på siden nu og føler at den er mere overskuelig.
Det er blevet super-fint. Meget mere overskueligt end tidligere - og bestemt mere indbydende site at komme ind på.
Godt gået!
Enig med Monica. Det er langt mere indbydende - det begynder at lugte af prof...!
En enkelt ting: Hvorfor skal firkanten med Facebook "Synes godt om" være placeret helt oppe? DEN plads kan udnyttes bedre til nyheder, tilbud, meddelelser eller andet, som skal hjæpe med til at sælge siden. Facebook-gruppen hører til længere nede - med mindre selvfølgelig, at du VIL have den deroppe...
En ting, jeg stadig ville gøre mere ud af, er opsætning og placering af fotos. Jeg var inde på samme side som sidst om parkeringsbøder. Der er 3 store fotos nede i bunden, desværre af tvivlsom kvalitet. Skiltet med grøn tekst kan godt bruges, men lav en thumbnail, så folk kan trykke og se fotoet i stor udgave.
Faldt også et malplaceret banner, se screenshottet herunder:
Det er blevet super-fint. Meget mere overskueligt end tidligere - og bestemt mere indbydende site at komme ind på.
Godt gået!
Enig med Monica. Det er langt mere indbydende - det begynder at lugte af prof...!
En enkelt ting: Hvorfor skal firkanten med Facebook "Synes godt om" være placeret helt oppe? DEN plads kan udnyttes bedre til nyheder, tilbud, meddelelser eller andet, som skal hjæpe med til at sælge siden. Facebook-gruppen hører til længere nede - med mindre selvfølgelig, at du VIL have den deroppe...
Hej Poul
Tak for din kommentar og det glæder mig at siden er blevet mere overskuelig ig indbydende. Min hensigt med facebook boksen var lige at "kapre" lidt flere til "like" siden, ved at placere den synligt i toppen. Og når jeg har fået de ekstra til gruppen som mit mål var vil jeg da selvfølgelig også rykke den længere ned af og bruge pladsen mere fornuftigt.
En ting, jeg stadig ville gøre mere ud af, er opsætning og placering af fotos. Jeg var inde på samme side som sidst om parkeringsbøder. Der er 3 store fotos nede i bunden, desværre af tvivlsom kvalitet. Skiltet med grøn tekst kan godt bruges, men lav en thumbnail, så folk kan trykke og se fotoet i stor udgave.
Faldt også et malplaceret banner, se screenshottet herunder:
Hej Poul
Ja, jeg har endnu ikke gået siden igennem for disse "små fejl" men rart at du nævner det. Det er blandt andet sket at de banner går ud over fordi at bredden er blevet smallere..
Så jeg skal lige gennemgå alle mine indlæg og rette til.. og god idé med tumbnail, som jeg også før har brugt hvis der har været flere billeder...