Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktivt feedback rejsebeskrivelser USA

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste henne, da jeg tænkte at smide mit indlæg under "Jantetæskeren". :-)

http://miamisobe.dk

August 2010 opstartede jeg som forsøg et website/blog som skulle omhandle mine personlige rejseoplevelser til USA, og siden hen er siden blevet en succes historie.
Vi oplever hver dag nye brugere på sitet og det er jo skønt. Siden er forsat i vækst og vi stiger med flere tusinde besøgende hver måned.
Samtidigt har vi været så heldige at få tilknyttet flere gode skribenter til siden, nogle af dem er danskere der er bosiddende i USA, og det giver jo nogle særdeles spændende indlæg.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes der kunne være bedre på siden og modtager selvfølgelig også ris.
Har du en idé til hvad der kunne tilføjes på siden for at gøre oplevelsen og besøget endnu bedre for læserne.? Jeg havde tænkt lidt over i et forum, men vi har facebook side som kører så er det vel ikke aktuelt.?

Håber at høre fra jer :-)

Mvh
A.Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:24

Hej Andreas

Jeg var lige ved at droppe din side inden den overhovedet havde loadet helt. Det eneste jeg kan se på min skærm uden at scrolle er topbaren og reklamer fra google, og det er ikke lige hvad jeg er på jagt efter.

Jeg mangler også enten overblik eller mere rejseaktivitet hvis det skal være en rejseblog, på forsiden finder jeg kun Miami indlæg, og det er ikke hvad jeg forbinder med en rejseblog. Synes måske siden skal deles op i flere mindre sider, så der kan komme mere fokus. Der kan være en miami blog, en eastcoast rejser blog en roadtrip blog osv, så ville jeg bruge tid på siden, men de indlæg der er på forsiden sender bare mine tanker hen på en familie blog hvor man blogger lidt om hvad man lige har oplevet eller hvad man lige har lavet den dag.

Og hvad med et kort så man kan klikke ind på den region man gerne vil se indlæg fra. Jeg skulle selv se om I havde noget nyttig viden om Reno området da jeg overvejer at tage tilbage dertil, men droppede det da en søgning på Reno ikke kom op med noget godt.

Det er ca lige hvad jeg kan komme på af tanker her inden sengetid.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Hej

Jeg har kun luret kort på siden - men mit umiddelbare indtryk er, at det er svært at finde hoved og hale i, hvad hensigten er med sitet. Og Google-reklamerne fylder efter min mening alt for meget i toppen af siden. Det fanger ikke min opmærksomhed.

Måske skal du tænke mere i en intro/landing-page og så bygge elementerne op om det. Jeg er ikke web-nørd, så om det er en gængs metode, ved jeg ikke.

Held og lykke med projektet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

forsiden alt for voldsomt med tekst og billeder på den del det op i flere undersider , for der er kun 2 andre sider oveni ,derved langt mere overskueligt at dele siden op

selvfølgelige dele teksten lidt op med h1 og h2 overskrifter enkle stder derved mere overkueligt at læse teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Mar 11
Skrevet kl. 21:09

Hej

Tusind tak for feed back, det vil jeg helt sikkert tage til mig.
Jeg har tidligere haft en menu som viser kategorierne men fjernede den da den virkede for voldsom, men kan så høre at den mangler alligevel... Så sætter den på igen.

Og nogle gode tips til hvordan den gøres mere overskuelig, der skal jeg nok hen og kigge på en anden template i wordpress.?? nogen der har forslag til hvilken en der ville egne sig godt til det min side indeholder.?

DBH
A:Andersen

Tilmeldt 2. Mar 11
Skrevet kl. 18:31

Hej Amino´er

Jeg kunne godt tænkte mig at høre jeres forslag på et nyt layout/tema på miamisobe som ville kunne fungere bedre.
Kunne i anbefale et bestemt Wordpress Tema ville jeg blive rigtigt glad.

http://miamisobe.dk

Ikke for at kopiere direkte, men mit forslag til hvordan siden kunne gøres mere overskuelig var et setup noget lign. http://rejseliv.dk

Men jeg ved ikke om det findes til Wordpress og vil fungere optimalt på Miamisobe?

Ser frem til at høre kommentar

Mvh

Andreas Andersen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Rasmus Fredslund Hansen:
Jeg mangler også enten overblik eller mere rejseaktivitet hvis det skal være en rejseblog, på forsiden finder jeg kun Miami indlæg, og det er ikke hvad jeg forbinder med en rejseblog.

Er enig med Rasmus i dette. Det er svært at få overblik over siden. Og de forbandede Google reklamer gør mere skade end gavn.

Da jeg læste ned over siden, savnede jeg fotos. Disse kom længere nede, men det betyder, at læseren selv må finde ud af, hvor i teksten et foto hører hjemme. Vil derfor anbefale at flytte billederne helt hen, hvor de hører hjemme, og det fører mig frem til, at det virker begrænset, hvor meget arbejde der er lagt i at få billederne gjort interessante og relevante. Brug tid på at kæle om billederne, klip dem til, så de passer størrelses-mæssigt, evt. med separate undertekster til hvert foto. Der er også et foto, der viser et forbud mod skydevåben. Det er faktisk udmærket at tage med, men fotoet er uskarpt, så skal du vurdere, om det gør mere skade end gavn at tage det med. Dårlige fotos giver indtryk af en amatør-hjemmeside.

Jeg jeg vil anbefale nogle flere faktuelle oplysninger end bare rejsebeskrivelsen. Hvor er Miami i USA, og hvor er Florida i forhold til resten af USA? Vis et lille kort, og giv nogle hurtige fakta om indbyggere, statens størrelse m.m.m. Hvis læseren får lyst til at gøre samme tur, så giv læseren forslag til rejsebureau, priser inklusiv.

Ellers synes jeg, det er en god hjemmeside.

Tilmeldt 2. Mar 11
Skrevet kl. 19:58

Hej Poul

Tusind tak for dine input. Det som du skriver var også det jeg ville frem til.
Ved f.eks. at bruge et layout ligesom rejseliv, kan jeg bedre dele siden lidt op i sektioner. Det tema som bruges nu gør det lidt mere uoverskueligt for den nye bruger på sitet.

Mht. billeder, der skulle de da gerne høre til i hvert indlæg, du er måske blevet forvirret da vi på forsiden viser de seneste 3 indlæg...??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Andreas Andersen:
Mht. billeder, der skulle de da gerne høre til i hvert indlæg, du er måske blevet forvirret da vi på forsiden viser de seneste 3 indlæg...??

Øh, det er muligt, det var bare ikke indlysende for mig. Jeg tror, at læseren skal bruge ekstra tid på at finde ud af det, som du nu fortæller mig. Ja, okay, bevares, kan godt være, det bare er mig, der læste for hurtigt eller er for langsom... men jeg tror altså, at det nok skal gøres lidt tydeligere for at  læseren fatter det FØRSTE gang.

Jeg har aldrig været i Florida, men jeg har nogle venner, som har været mange andre steder i USA (jeg har fulgt dem som deres portør, fotograf, sponsor m.m.):

http://www.travellingbears.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)