Hej Aminoer Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste henne, da jeg tænkte at smide mit indlæg under "Jantetæskeren". :-) August 2010 opstartede jeg som forsøg et website/blog som skulle omhandle mine personlige rejseoplevelser til USA, og siden hen er siden blevet en succes historie. Håber at høre fra jer :-)
Mvh
|
Hej Andreas
Jeg var lige ved at droppe din side inden den overhovedet havde loadet helt. Det eneste jeg kan se på min skærm uden at scrolle er topbaren og reklamer fra google, og det er ikke lige hvad jeg er på jagt efter.
Jeg mangler også enten overblik eller mere rejseaktivitet hvis det skal være en rejseblog, på forsiden finder jeg kun Miami indlæg, og det er ikke hvad jeg forbinder med en rejseblog. Synes måske siden skal deles op i flere mindre sider, så der kan komme mere fokus. Der kan være en miami blog, en eastcoast rejser blog en roadtrip blog osv, så ville jeg bruge tid på siden, men de indlæg der er på forsiden sender bare mine tanker hen på en familie blog hvor man blogger lidt om hvad man lige har oplevet eller hvad man lige har lavet den dag.
Og hvad med et kort så man kan klikke ind på den region man gerne vil se indlæg fra. Jeg skulle selv se om I havde noget nyttig viden om Reno området da jeg overvejer at tage tilbage dertil, men droppede det da en søgning på Reno ikke kom op med noget godt.
Det er ca lige hvad jeg kan komme på af tanker her inden sengetid.
Held og lykke med projektet.