Hejsa Før jeg begynder at kaste penge efter en Wordpress ekspert, vil jeg lige forhøre mig her, hvor jeg før har fået fantastisk hjælp, som har sparet mig både tid og penge! Jeg har en hjemmeside om musiknyheder. WP temaet synes jeg fungerer ganske udmærket med små billeder på forsiden, det giver et fint overblik og muligheden for at have mange nyheder fremme. Der er dog nogle problemer som jeg søger hjælp til at få løst: 1) Kommentar-funktionen er i uorden. Når man har sendt sin kommentar, bliver man sendt til en blank side. Jeg har forsøgt at ændre den side man 'bliver sendt til' en masse gange, men det ender altid med, at kommentar-funktionen ganske enkelt ikke virker - efter disse ændringer. 2) Jeg vil meget gerne have min egen header, der skal erstatte 'Meantime + Dagens Musiknyheder'. Er det muligt i det tema jeg har valgt? 3) Jeg kan ikke rette i Footer'en. Der er ganske enkelt blot en masse tal og bogstaver sat sammen i en, for mig, uforståelig kode. Den starter således: "<?php eval(base64_decode('Pz4gCT........" Jeg er på ingen måde ekspert, men jeg undrer mig bare over, at koden er anderledes end andre steder i Editoren. Så, Kan jeg selv foretage disse ændringer eller skal jeg have en betalt ekspert ind over? På forhånd mange tak! |
Jeg valgte at investere i et nyt tema, hvilket jeg er rigtig rigtig glad for.
Tak til Kristian, der sendte mig en PM :)