Hej Vi har brugt GLS til at levere vores mange pakker til kunderne og har brugt dem i ca 18 måneder og i løbet af 2010 blev der lavet en hel del pakkelabels til pakker, som aldrig blev sendt. Det var fejl labels. Vi bad GLS om at kreditere os for de labels flere gange i løbet af 2010, men de ville ikke og påstod at de ikke kunne generere en liste med de pakker som ikke er skannet ind. Vi fik at vide at vi måtte selv sætte os og lave den liste og sende det til dem. Det har vi så gjort her i starten af 2011 og sendt listen til GLS og bedt om at få dem krediteret. Det drejer sig om ca 40-50 pakker som vi har betalt for, men de er aldrig blevet kørt med. Nu har vi så fået afvisning på afvisning fra GLS som nægter at kreditere beløbet. Skal vi finde os i det? Hvis nej, hvad kan vi gøre? Og hvordan griber vi det klogest an? Jeg er personligt rimelig skuffet over det og har lidt svært ved at bevare min ellers venlige tone. Også fordi vi har faktisk været rimelig large med dem i forhold til de mange fejl de har lavet gennem tiden. Jeg har indtil videre skrevet at vi ophører samarbejdet ultimo april, men vi har ikke nogen ny leverandør på plads. Kan nogen herinde eventuelt anbefale os et nyt fragtfirma? Michael Hjulskov 2211 6322 |
Kontakt en advokat, og lad ham køre sagen...
GLS kan selvfølgelig ik opkræve penge for ydelser, som de aldrig har leveret... Og den med at de ik kan trække tallene ud af deres system, det er da verdens mest latterlige undskyldning.
Hvis det er tilfældet, så lever de da i fortiden, og så burde de overveje at forny deres IT system bare til noget der ligner 2005 standard!