Du får det råt for usødet, Carsten. Jeg står af fordi det sproglige niveau ikke er højere. Men det er jo hvad det er, og essensen med et blogindlæg er jo også, i min optik, at få nogle personlige holdninger/historier frem.
Jeg synes din agenda har et rimelig generelt præg, jeg har ligesom hørt devisen før. Så jeg vil anbefale dig, at gøre det klart hvad du vil berette om, skære det ind til benet, og personliggør det så meget som muligt, ved at komme med konkrete eksempler på hvad du har oplevet/erfaret, som din succes med salget af havetraktorer. Det var ret beset det eneste jeg fandt interessant, så mere af det tak. Det skal være det centrale, hvis det stod til mig.
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
Det kan godt være, at det bare er min personlige oplevelse. Men, jeg oplever titlen "En sælgers bekendelser II" som et forsøg på at stå lidt på skuldrene af Rolf Høeghs fantastisk bog "En sælgers bekendelser".
Jeg vil opfordre dig til at stå mere på egne ben med din blog og med titlen på den. Det giver en skarpere profil og et klarere image.
Håber du kan bruge det.
Held og lykke med dit projekt.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn