Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel gruppe til Take Away & Cafe med billeder på FB

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er lige ved at starte en Thai Take Away & Cafe og ønsker i den sammenhæng at lave en FB gruppe, som skal indeholde et kort beskrivelse og en billedeserie, hvori menukortet kan ses, så folk nemt kan bestille derfra.

Men det kan jeg ikke ordentlig finde ud af. Når jeg poster billeder, så kommer de bare op på væggen. Jeg kender andre grupper, hvor man foroven kan se sådan en bjælke, hvor der står "væg", "information", "billeder" etc. Denne bjæke er der ikke i min gruppe - hvorfor?

Er der nogle der kan hjælpe med fremgangsmåde for den ret simple gruppe jeg ønsker at oprette?

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 11:53

tror det du leder efter er at lave en page/side og ikke en gruppe…

det kan du gøre på nedenstående link

http://www.facebook.com/pages/create.php?campaign_id=368885149649&placement=pgall&extra_1=0

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:32

Jeg tror du skal oprette en Side og ikke en gruppe. Da gruppe skal man være medlem af og så noget, men Siden kan man bare "synes godt om" :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 12:34

Ok - jeg prøver senere. Tak for forslag indtil videre.

Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 09:47

Det virker perfekt. Tak for hjælpen.

Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 10:36

Ok lidt novice er jeg jo... Skal lige høre om det er muligt, at anbefale en side til sine venner, hvis man ikke selv administerer siden? Det er sådan, at fansiden er lavet under min kærestes profil, da det er hende, som ejer Take Away'en, men jeg vil gerne via min fb profil anbefale siden til alle mine venner - det kan jeg ikke lige finde ud af om det er muligt?

Jeg synes også nogle der skriver omkring at offentliggøre siden - skal man gøre noget specielt for det? Måske jeg har gjort det, da jeg oprettede den - jeg kan ihvertfald godt se siden via min egen personlige profil.

Endelig - er der en mulighed for at lægge en album op i toppen af ens siden? Da jeg lavede albummet, så kom alle underbillederne til at stå i toppen, hvilket så lidt dumt ud? Det ville være bedst, hvis man blot kunne lave en tekst for albummet i toppen og et ikke minature billeder af alle billeder, da de jo ikke passer. Som sagt vil jeg godt have et tap, der hedder menukort, så folk nemt kan klikke sig ind den vej.

Håber I kan hjælpe. Takker.

Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 11:00

Har lige et mere.

Når man trykker Synes godt om, bliver man så medlem af den pågældende fanside? Jeg synes ikke jeg helt kan finde ud af det. Som sagt på min egen profil, der har jeg naturligvis trykke synes godt om Take Away'en, men når jeg går ind på mig egen profil, så kan jeg ikke se, at jeg er "medlem" af fansiden? Ligesom med grupper, der kan man jo nemt finde frem til de grupper, som man er medlem af - synes ikke det helt er tilfældet med fansiden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)