Hej |
tror det du leder efter er at lave en page/side og ikke en gruppe…
det kan du gøre på nedenstående link
http://www.facebook.com/pages/create.php?campaign_id=368885149649&placement=pgall&extra_1=0
Hej |
Ok - jeg prøver senere. Tak for forslag indtil videre. |
Det virker perfekt. Tak for hjælpen. |
Ok lidt novice er jeg jo... Skal lige høre om det er muligt, at anbefale en side til sine venner, hvis man ikke selv administerer siden? Det er sådan, at fansiden er lavet under min kærestes profil, da det er hende, som ejer Take Away'en, men jeg vil gerne via min fb profil anbefale siden til alle mine venner - det kan jeg ikke lige finde ud af om det er muligt? Endelig - er der en mulighed for at lægge en album op i toppen af ens siden? Da jeg lavede albummet, så kom alle underbillederne til at stå i toppen, hvilket så lidt dumt ud? Det ville være bedst, hvis man blot kunne lave en tekst for albummet i toppen og et ikke minature billeder af alle billeder, da de jo ikke passer. Som sagt vil jeg godt have et tap, der hedder menukort, så folk nemt kan klikke sig ind den vej. Håber I kan hjælpe. Takker. |
Har lige et mere. Når man trykker Synes godt om, bliver man så medlem af den pågældende fanside? Jeg synes ikke jeg helt kan finde ud af det. Som sagt på min egen profil, der har jeg naturligvis trykke synes godt om Take Away'en, men når jeg går ind på mig egen profil, så kan jeg ikke se, at jeg er "medlem" af fansiden? Ligesom med grupper, der kan man jo nemt finde frem til de grupper, som man er medlem af - synes ikke det helt er tilfældet med fansiden. |