Hej Alle. Jeg håber med dette indlæg at finde en, jeg evt. kan købe noget rådgivning af, eller som simpelthen kan udføre arbejdet for mig, da jeg er på bar bund, mht. hvad jeg skal gøre. Sagen er den at jeg er ved at købe et vigtigt eksisterende domænenavn for mit firma af et andet firma. Eller rettere en ældre herre i tyskland. Denne herre taler kun tysk og jeg taler kun dansk, vi har talt lidt sammen i telefon på mit gebrokne skoletysk og mailet sammen lidt på tysk og lidt på engelsk med han kamerat, som har oprettet websitet med det pågældende domænenavn. Denne kamerat taler heldigvis lidt engelsk. Men vi er så nået frem til at det er ejeren, der skal "låse" op for domænenavnet, hvilket er lidt svært for mig at forklare ham, hvordan man skal gøre, da han jo kun taler tysk og jeg kun engelsk, desuden er der ikke meget hjælp at hente fra hostmasteren, 1und1, da dennes hjemmeside kun er på tysk, og de taler kun tysk og vil kun tale med den nuværende ejer! Jeg har i dag et møde med en advokat, som kan bistå med det juridiske, men jeg tvivler på at han kan klare kommunikationen mellem mig, ejeren og hostmaster. Er der nogen, der har erfaring med dette? Og som taler tysk?? Venligst |
Du kan evt. få Sedo til at hjælpe dig. Det er tysk firma som er eksperter i domænehandel og de taler naturligvis også engelsk :)