Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPad 2`s specifikationer lækket?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Så skal iPad 2`s specifikationer være blevet lækket, også hvornår den kan købes.

Læs om det og meget mere på Mobilliv.nu.

Hav en god dag.

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:23

Ah mon dog. Man må hellere vente til i aften (keynote) og få informationerne fra apple selv. Jeg glæder mig til at høre om der er kommet nogle nye features! 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:30

Andreas Linde:

Ah mon dog. Man må hellere vente til i aften (keynote) og få informationerne fra apple selv. Jeg glæder mig til at høre om der er kommet nogle nye features! 

Det er ikke sikkert de holder og jeg håber det heller ikke. Det vil være en tand for tamt. Men andetsteds har jeg læst, at en Apple medarbejder siger, man skal glæde sig til iPad 3, ikke iPad 2...

Rygter sige jo også der skulle komme endnu en iPad 2 version til efteråret. Men vi får, at se i aften om den får nogle ordentlige specifikationer eller ej.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:18

Ja lad os se iaften hvad der sker :)

Jeg håber lidt at de kommer med den hvide iPhone med 4G, men det er nok ønske tænkning :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:27

Ja, det er det nok. I hvert fald det med iPhone med 4G. Men rygterne siger, at den hvide iPhone 4 skal komme her i foråret og der også snak om, at iPhone 5 kommer til Juni og i hvid.

Only time will tell og det samme vil Mobilliv.nu når der er nyt. Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)