Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! SEO CMS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter,

Vi er to gutter, der ønsker at starte en hjemmeside. Vi er interesseret i en SEO-VENLIG(meget vigtigt) CMS-hjemmeside med en forholdsvis simpel opbygning, som vi selv løbende kan redigere - både mht. tekst indhold og placering/udskifitning af bannere.

På startsiden skal der være 5 eller 6 faner til undersider og på hver enkel underside, skal der være x antal faner til yderligere undersider. Det drejer sig altså om "3 lag".

1. lag: Startside med 5/6 faner
2. lag: Undersider med vores indhold
3. lag: Under-undersider med brugernes indhold.

I det 3. lag skal det være muligt for brugerne at komme med kommentarer samt 'rate' en række firmaer, uden at man som bruger behøver at logge ind. Dog skal man kunne skrive sit navn, men ikke noget med at oprette konto osv. Vi skal selvfølgelig kunne fjerne useriøse kommentare.

.
Da vi begge er studerende, har vi desværre ikke de store økonomiske muligheder, men vi er meget interesserede i at høre, om der er nogle herinde, der kan hjælpe os!

Glæder mig til at høre fra jer..

Venlig hilsen

Rasmus og Mikkel

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:10

Det er nemt - og helt gratis: http://wordpress.org/ - kan alt, hvad du skriver og cirka 10.000 ting mere. Og det er nemt ;-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:26

Thomas Rosenstand:
Det er nemt - og helt gratis: http://wordpress.org/ - kan alt, hvad du skriver og cirka 10.000 ting mere. Og det er nemt ;-)

Wordpress er en god mulighed hvis jeres budget er begrænset. Dog selvom wordpress cms er nemt og gratis og kan det hele, så får i nok brug for en der kan hjælpe jer med at finde de helt rigtige "themes" og "plugins", da det ellers kan være en jungle at rode igennem som nybegynder i wordpress.

Prøv at hive fat i en wordpress ekspert herinde fra og se om i kan få lidt hjælp til start-setup'et for et symbolsk beløb. Medmindre i meget gerne selv vil lære at sætte wordpress op og finde de rigtige plugins osv. til jeres funktioner, så vil jeg mene et mindre beløb er godt givet ud for at en ekspert hjælper jer med det hele.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 08:41

I kan også købe programmet artisteer og lave jeres opbygning a wordpress udseende i denne det er ikke så svært men det kræver lidt forsøg frem og tilbage - I kan tage et kig på min blog jeg har selv lavet vores - dog har jeg brugt det samme tema som jeg har på shoppen og det giver en helhed og jeg skulle ikke opfinde den dybe tallerken.

Jeg var dog i gang med at prøve mig frem uden mit tema fra shoppen først og det var ikke spor svært. Held og lykke med det.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:56

Hej Rasmus og Mikkel!

WordPress er helt sikkert vejen frem for jer. Sender jer lige en mail, hvis I skal bruge lidt hjælp.

Mvh  

Skypro I/S

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 11:59

Hej Thomas

Tusind tak for dit svar og hvilken ære. Jeg er p.t igang med at læse SEO LEX Light, super lækker bog, med dejlig letlæseligt stof. Følger også lidt med i din videoblog på youtube.

Jeg har kigget lidt på Worldpress, og finder det interessandt , men er woldpress lettere at gøre SEO-venligt frem for en "normal" cms løsning? Jeg må  indrømme at jeg ikke har brugt det tid det kræver for at få et seriøst indblik i Worldpress, har været inde i showcase, hvor jeg har fundet mange flotte sider så det er bestemt en mulighed.

Venlig hilsen

Mikkel    

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:04

Mikkel Petersen:

Hej Thomas

Tusind tak for dit svar og hvilken ære. Jeg er p.t igang med at læse SEO LEX Light, super lækker bog, med dejlig letlæseligt stof. Følger også lidt med i din videoblog på youtube.

Jeg har kigget lidt på Worldpress, og finder det interessandt , men er woldpress lettere at gøre SEO-venligt frem for en "normal" cms løsning? Jeg må  indrømme at jeg ikke har brugt det tid det kræver for at få et seriøst indblik i Worldpress, har været inde i showcase, hvor jeg har fundet mange flotte sider så det er bestemt en mulighed.

Venlig hilsen

Mikkel    

Du kan se på Wordpress som et af de bedre Open Source CMS løsninger som er søgemaskinevenlige. og så er det gratis. Det er ikke helt perfekt efter min mening, og det er heller ikke alt, hvad jeg ved af, moduler/plugins kan løse. Men da i jo ikke har nogle penge at give ud af, ja så er en WP løsning nok den bedste i kan vælge, medmindre i finder ens som Bygger et SEO CMS til jer gratis.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 12:06

Annette - Eventyr Haver:

I kan også købe programmet artisteer og lave jeres opbygning a wordpress udseende i denne det er ikke så svært men det kræver lidt forsøg frem og tilbage - I kan tage et kig på min blog jeg har selv lavet vores - dog har jeg brugt det samme tema som jeg har på shoppen og det giver en helhed og jeg skulle ikke opfinde den dybe tallerken.

Jeg var dog i gang med at prøve mig frem uden mit tema fra shoppen først og det var ikke spor svært. Held og lykke med det.

Hej Anette. Mange tak for dit svar jeg kigger lige på aristeer, og vender tilbage hvis jeg har nogle spørgsmål. Håber det er ok.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:02

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 21:11

Mikkel Petersen:

Annette - Eventyr Haver:

Hej Anette. Mange tak for dit svar jeg kigger lige på aristeer, og vender tilbage hvis jeg har nogle spørgsmål. Håber det er ok.

Det er bare helt i orden - jeg skal svare så godt jeg kan Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)