Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på banner!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle.

Hvad koster et fysisk, plastic banner med tryk, i størrelsen 3 x 110 m?

Nogle af jer Aminoer der kan tilbyde det?

Stoffet skal enten være sort eller hvidt med fler-farve tryk.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 02:51
Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 07:14
Hej,
Der er en virksomhed der hedder artsign, kan findes på www.artsign.dk
Meget dygtige, jeg kan ikke sige dig prisen, men de vil sikkert gerne give dig en pris hvis du ringer til dem

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:08
Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig, syntes dog din opgave er noget uklar. Først skriver du plastik banner, og til sidst nævnet du stof? En anden ting er størrelse, du er sikker på at du mener 110 meter ikke - da det jo er en del, hvis det er plastik?

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:24
Hej alle.

Undskyld mit ringe indlæg, klokken var mange, og havde været oppe en del timer:-)

Det jeg skal bruge er et plasticbanner!

Målene er 3x1,1 meter.

Jeg kender selv flere steder jeg kan få det lavet, men tænkte nogle af jer ca. kunne give en pris.

Jeg prøver at lægge et overfladisk budget, så jeg skal have samlet lidt overfladiske tal ind:-)

Tak for hjælpen indtil videre.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:12
Priser ligger ca. på 5-600 kr. pr. kvm, hvis du skal være sikker på kvaliteten. Jeg kan se, at lasertryk tilbyder det til ca. 180,- pr. kvm, men de kræver til gengæld så at du får banneret printet på en 245cm rulle. Altså skal du købe 300x245cm + opstart. Jeg kender ikke deres kvalitet på bannere, så jeg kan hverken sige for eller imod, blot henvise til andre tråde her på Amino.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus N
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:00
Et banner på 1,07 x 3,0 meter koster hos Lasertryk 887,- kr.

Vi trykker direkte på mediet (imodsætning til de fleste, der først printer på papir og så overfører til mediet), hvilket giver vores print en unik skarphed).

Når PB Offset foreslår at du læser noget om os andre steder på sitet, så læg mærke til at stort set alt negativ omtale af Lasertryk.dk stammer fra de 3-4 samme personer .- der forøvrigt alle lever af at sælge konkurrerende produkter. Så pas på med dine kilder.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:24
Esben->

Jeg er ikke sikker på, om det er mig, du mener, når du skriver "PB Offset", men hvis det er, så er da her et svar:

Som nævnt stiller jeg mig udelukkende objektivt som tilskuer og henviser til at andre tråde bedømmer Lasertryk (dit firma?) på godt og ondt. Intet andet.

Den bannerpris, som jeg postede i min tråd var hentet fra lasertyk.dk og jeg kunne ikke finde andre priser end dem, jeg skrev. Det var blot en service for at gøre ting gennemskuelige, og havde da ikke troet at der kunne leveres andre produkter end de på hjemmesiden viste. Så undskyld for det.

Jeg forstår i øvrigt ikke - hvem printer på papir og overfører til mediet bagefter? Mener du dye sub? For dye sub er da en fremragende trykteknik. Men alle dem, jeg kender (inkl. mig selv) trykker direkte på mediet.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)